Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 .. og er skikkelig grønn... litt flaut, men... Hva med skallet?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 *dytter, for tenkte å lage det nå...*
mai-mamsen06+september08:) Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Hmmm, aner ikke jeg..Har ikke pleid å dampe dem, bare kutter opp i småbiter og moser m stavmixer. Men eplene pleier jeg å skrelle, kutte i småbiter og koke til de blir møre, regner m man kan gjøre det samme m pærer også? Men om det er sånne skikkelig mjuke pærer hadde jeg bare most de jeg. Men skrelle de først, er nok lurt det.
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Hmm, jeg har bare skrellet pæren og most med stavmikser. Det så ut som det gikk bra med han!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Damping foregår ved at du legger en rist i bunnen av kjelen, heller vann opp til rista og koker til pæra er mør. Pære må skrelles.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 jeg lager en fruktmos av epler og pærer..jeg pleier å skrelle de og dele de opp i små biter og koke de og mose de i foodprossesoren:) skreller de med potetskreller:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå