Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Celine Amalie Andrea Christopher/ Christoffer Sebastian Tobias Leander Vincent
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Amalie - nydelig Andrea - helt greit Celine - virkelig ikke pent Sebastian - nydelig Tobias - veldig bra Leander - bra Christopher/ Christoffer - ikke bra, men Kristoffer kan gå Vincent - nei
3 tette gutter Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 andrea - flott navn amalie og celine er i samme bane, liker de ikkje. tobias - flott navn sebastian - ok christoffer - ok med K leander og vincent liker eg ikkje.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Andrea - nydelig Amalie - helt greit Celine - ikke min smak Christopher/ Christoffer - fint Tobias - fint Sebastian - greit, men litt femi Leander - femi og ikke pent Vincent - ikke fint!
StorkeMammaen Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Amalie- kjempe fint Andrea- ganske fint Celine- liker jeg ikke Tobias- flott navn Sebastian- kjempe fint Christopher- fint Leander- greit Vincent- ikke så fint på norsk
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Andrea helt klart finest av jentenavnene.. Sebastian av guttenavnene
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 Amalie Andrea Celine Leander Vincent Christopher Sebastian Tobias
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 Andrea - absolutt finest av disse tre Celine - søtt og feminint Amalie - litt lei alle Amalier og Emilier og Amelier nå ;o) Sebastian - min favoritt Vincent - kjempefint! Christopher - fint Tobias - litt lei Leander - åååå, så lei...
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 15. januar 2007 #9 Skrevet 15. januar 2007 celine-fint og moderne søtt navn.passer til nådagens unger:) amalie-helt greit,minner meg om barnetv.. andrea-alt for godt brukt,gammelt og gruuusomt kjedlig navn vincent-stilig med noe annerledes og nytt. christoffer-helt normalt navn leander-veldig poppis navn men helt ok tobias og sebastian-gamle,kjedlig og oppbrukte navn..men helt greie da;)
Gjest Antarctica Skrevet 15. januar 2007 #10 Skrevet 15. januar 2007 Andrea Vincent er fine, og Kristoffer (på enkleste måte) De andre klinger altfor kjent og poppis for meg.
kathrinemor Skrevet 16. januar 2007 #11 Skrevet 16. januar 2007 1-Andrea 2-Amalie 3-Celine !-Sebastian 2-Ch/Kristoffer 3-Tobias 4-Leander 5-Vincent
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #12 Skrevet 16. januar 2007 Amalie - pent Andrea - pent, men kjenner mange som heter det Celine - ikke så glad i Synes Sebastian, Christoffer og Tobias er helt greie, fine guttenavn. Klarer ikke å rangere de opp mot hverandre Vincent - pent navn, men jeg synes det passer best dersom barnet har utenlandske aner Leander - liker ikke noe særlig
godiva med 3 gull Skrevet 16. januar 2007 #13 Skrevet 16. januar 2007 Andrea til jenta Vincent el Leander til gutt.. Synes jeg da, det eneste er at Leander er veldig mye brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå