Monica *rosa og blå* Skrevet 15. januar 2007 #1 Del Skrevet 15. januar 2007 Er storm hos oss.... der fikk jeg for ikke se på værmeldingene! Lurer på om hagemøblene står på verandan når vi kommer hjem :-/ Skolebussen som svigerbroren min satt i ble blåst av veien og kolvet, men heldigvis gikk det bra med alle! Han ble slengt inn i ei rute så den knuste! Dette er skummelt altså! Men heldigvis gikk det bra!! Håper ingen får noen varige mèn.... Flere som har uvær hos seg? Eller har hatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 15. januar 2007 Nå roa det seg litt... takk... kom på at vi bor jo midt i ett byggefelt under oppbygging, så det er vel en del "løse deler" som takstein og sånt, så håper ingenting er kommet inn vinduene! her er link til bussulykken hvis noen vil lese: http://rbnett.no/ (får bare opp link til forsiden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 15. januar 2007 #3 Del Skrevet 15. januar 2007 vi har mista en takstein eller to...ellers har det meste holdt seg på plass... Men fyameg for er vær!!! Bra det gikk bra med alle på bussen da!! Skummelt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 15. januar 2007 #4 Del Skrevet 15. januar 2007 I vår hage har det gått greit, men etter en kjøretur rundt om i bygda her i går så såg me mange trær som hadde blåst over ende. Størmledninger som det låg trær over, tak heller og diverse som fløyt rundt. Og i natt skal det vist blåse opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 17. januar 2007 Oi... vi er ikke de som får det verst nei... Det er ikke ofte der er så dårlig vær her, og enda sjeldnere er det at vinden er så sterk at den blåser trær overende.... Er litt glad for det da... for jeg er pittelitteranne redd for uvær.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå