Gå til innhold

Så va det mandag...


Snupidupi

Anbefalte innlegg

... sambo har reist på øvelse i fjortn daga og vi jentan e aleina.... hær har det nu bynnt å blås og æ frys... må snart hæl mæ ut å hent ved å fyr i ovn... mått bærre få frokost i oss først...

 

I dag e nu planen å ta det med ro... må vask litt klea da... men ellers skal vi bærre slapp a... styra sånn i går at æ syns æ hadd mindre melk på kveldn da også... å det e ikke nå særli...

 

Har et håp om at lille snupp skal skjit i dag, nu e det 8 daga sia sist og ho pressa og pressa... vil nok gjør underverka med den lille kroppen sku æ tru...

 

I morra skal vi på hælsestasjonen... å æ finn ikke hælsekortet hennes som tidspunktet står på... telefontid har di ikke før klokka 12... lura på om det e æ som har lagt kortet på en lur plass eller om det e storesøstra... ikke e det parkering utførr der heller... det e litt dumt syns nu æ da... spes når det bi første gangen æ skal på bytur med mine to små aleina... om æ ikke klar å overtal nån tel å bi med da ;D

 

Håpa dåkker får en super dag folkens!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har dagen bare rast avgårde..... jeg har stelt minsten, gredd meg selv, vasket klær, ammet, skifta bleier og fått i meg 2 skiver.....

 

og klokka er alt 14.23.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...