Gå til innhold

eeeh... klærne passer ikke...


Miss L å di

Anbefalte innlegg

er i uke 6 nå, å jeg er så oppblåst at ingen av dongeribuksene mine passer lenger.. Daffer rundt i joggebukser hele dagen. Har ikke lagt på meg, for jeg har spydd så mye.. men tror det må være luft.

Blir nesten for domt å kjøpe mammaklær allerede, men ingenting passer...

 

Noen andre som har fått stor mage tidlig??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, kjenner til problemet.

Med førstemann va magen vokst sånn at i uke 9klarte eg ikkje skjule d for de som kjenner meg lengre..

Då kjøpte eg litt store bukser, linbukser osv, siden d var på våren.

Men du kan vell likså godt bruke pengene på noen mammabukser,for d e sikkert ikkje kjempe lenge før de trenge de hele tidn.

 

Hos nokken vokse magen tidligere enn hos andre. eg ble fort stor og bare fortsatte å bli stor, hadde tvilling mage m bare en inni...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også kjempeoppblåst i ca uke 6-8. Ingen klær som passet og det jeg fikk på meg så jeg kjempegravid ut i!!

 

Men det gikk over etterhvert. Nå er jeg i uke 12 og er mye bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo kjøpe deg en mammabukse som går under magen - det gjorde jeg i åttende uke. De ser ut som vanlige bukser, men presser ikke foran slik at det blir ubehagelig. Antagelig kan du bruke dem hele svangerskapet, så det gjør jo ingenting om du kjøper en nå!? Jeg vet at både 2wear og mama-licious har tøffe og gode bukser i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mammabukser er skikkelig tøffe, ser ut som vanlige kule dongribukser, men med strikk i begge sider slik at de utvider seg etter hvor stor magen er. Har en venninne som hadde en slik, og de kunne hun bruke mange måneder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...