Gå til innhold

Hvor tidlig ble dere kvalme ?


Gjest

Anbefalte innlegg

Syntes jeg fikk så veldig tidlig symptomer, og lurer på om det er normalt. Merket festesmerter fra 4 dpo, og ble kvalm om morgenen allerede 1 uke etter eggløsning. I dag er jeg 4+0 og har vært småkvalm en uke, og de siste 2 dagene hele dagen. Er det flere enn meg som har merket kvalmen tidlig ? Og hvordan ble det videre da ? Foreløpig er det bare veldig koselig å merke at jeg er gravid, men litt redd at det blir verre og verre.

Har også spørsmål om utregning av termin. Regner man fra første dag det "blødde litt" eller fra man fikk skikkelig blødning ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble også kvalm ved ca. 4 uker. Nå er det ganske konstant hele dagen, og det er ingenting som hjelper... Men det går vel over etterhvert, vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg har rekorden.. Jeg begynnte å kaste opp dagen etter unnfangelsen. Ikke hver dag, men sånn av og til. Begynnte for fullt i uke 5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei oktober !

En trøst for meg å høre at vi er flere, men håper du blir kvitt kvalmen snart asså.

Jeg har tenkt å forsøke akupunktur, fo føler ikke at noe mat/drikke hjelper jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang jeg var gravid ble jeg kvalm i uke 6. Kjente det litt før dette, men ikke så mye. Nå er jeg straks i uke 5, og må si at kvalmen er det jeg gruer meg aller mest til i hele svangerskapet.... Tror nok likevel at jeg var litt "nervøs" sist, og at dette hadde innvirkning på at jeg ble fortere kvalm. Jeg ville liksom bli kvalm for å være sikker på at jeg var gravid. Denne gangen håper jeg for alt i verden at jeg ikke blir kvalm i det hele tatt... det går jo an å håpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...