Gå til innhold

...noen som har begynt å handle litt ?


Gjest

Anbefalte innlegg

Det er jo så mye nusselig å handle, så jeg har så lyst til å handle litt til spiren =)

Kjøpte en søt liten hvit baby dress i str 50 dagen etter positiv test da. Klarte ikke å la være. Men er jo litt redd for å møte kjent folk når jeg handler så har ikke turt å kikke på vogner og senger enda. Kan liksom ikke bortforklare med at det er til ei veninne.

Er det flere som gleder seg til å handle litt til babyen som skal komme ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte et par sett i str 50 før testen ble posetiv. Falt heeelt for disse, måtte bare. Tenkte at hvis noe skulle skje, kunne jeg alltids gi det bort til venninner som er/blir gravide...

Etter testen ble posetiv har jeg kjøpt et sengesett på halv pris og baby lue.(tynn bomulls lue) Men jeg har lyst til å kjøpe noe hele tiden, men holder meg selv litt i gjen. Jeg og er "redd" for å bli oppdaget ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he....ja det er litt tidlig å bli oppdaget enda =) Det er koselig å kikke litt da, og når man finner noe kjempefint så er det jo lurt å handle litt, for det er ikke alt som er like fint syns jeg. Syns det er hyggelig å kose seg med graviditeten jeg, for det er jo helt grusomt hvis det går galt uansett om man har handlet litt eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare kjøpt noen mammabukser. fikk tak i noen kjempefine brukt. hun sender de til meg i morgen. jeg gleder meg sånn. var såvidt jeg turde å kjøpe mammabukser allerede. er ca i uke 10. men mine egne bukser er ganske trange over magen. tør ikke kjøpe babyklær enda. typisk min uflaks at da går det galt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handlet to bodyer MED en gang jeg fant det ut..

Har fremdeles kun de to bodyene=)

Men idag skal jeg kjøpe stellebord (fordi det er på salg)

Og i morgen skal jeg på ultralyd... og da blir det stort innkjøp av rosa elelr blåe klær håper jeg:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg venta nr 2 no, så eg har ikkje d suge ette å gå ut å handle som eg hadde med nr 1.

Men då huska eg at den dagen eg hadde vert på ultralyd og fått vite kjønn dro eg ut å kjøpte en utedress..va så utrolig arti.

Hadde jo gått å sett så lenge, men då klarte eg ikkje holde meg lengre:)

 

Komme nok til å dra å shoppe litt denne gangen etter UL og, blir d en gutt må alle klærne shoppes på nytt sidn vi har ei jente no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...