Gå til innhold

Da sank tempen og mensmurringene er her....

Anbefalte innlegg

Så det betyr at tr er rundt hjørnet....enten kommer hun idag, imorgen eller overimorgen :o(

Denne syklusen blir i så fall veldig kort!!! Er på dag 25 idag.....og min syklus pleier å vare 28-32.... Eb sjelden gang har det vært 27.

Vel, vel...jeg er i alle fall forberedt, tamponger, nattbind og el.tester er innomhus, så jeg er klar for en ny pp ----> 10 pp blir det nå!

Lurer på om jeg har for kort lutealfase...hmm....skal se hvordan denne nye syklusen blir.

Fortsetter under...

God morgen!!

Uffda emblamamma... sender mange trøsteklemmer!!

Håper ikke du har fått noe tull med syklusen din nå! 9 pp burde vært nok! Håpe på at 10 er et godt tall da...

Har ikke så peiling på det temp-greiene.. skal den være høy hele tiden fra el hvis gravid?

Lykke til videre!

Klemklem!!

Urk, jeg føler med deg - sånne endringer er aldri kule rett før ikmdagen... Meeeeen! Sett at du egentlig har en 32dagers syklus denne mnd? Da kan det stemme med en "feste-dipp"!! Spent på å se tempen din i morra :o)

Og hvis ikke den stiger så kan vi furte sammen, for jeg har ingen god følelse om tempene mine denne mnd heller *blæh*...

*Klemmer*

Annonse

Å nei snuppa da!

Det var ikke noe kult å høre. Jeg som hadde satset på den spiren din nå! Men kommer vel en babybom om et par mnd tenker jeg he he!

Får nok tr jeg også straks :o) Eller er det som jeg skrev i en annen tråd her....... En liten arbeidsulykke hihi!

Masse klemmer fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...