kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Nå er lillegutt på 7mnd avvent med mat om natten:) Har nå vært uten i 4 netter og i natt våknet han bare 1 gang men sovnet igjen med en gang tutten kom i munnen:) Gikk mye bedre en forventet...
litengutt+2_spirer i magen Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Så deilig for dere da :-)) Jeg manner meg opp til å ta det.... Lillegutt er blitt 8 mnd. nå Kan du si noe om hva dere gjorde? Hvordan var han før avvenning? Eget rom? Før avvenning eller sammtidig? Min får mat to ganger på natten, rundt kl. 24. og 04. Lurer på om jeg skal kutte begge to eller bare det midt på natten i første omgang.
kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2007 Før avvenninge fikk han mat 2-4 ganger på en natt. Vi ble anbefalt og kutte alle måltiden på natt av hs når vi først sku avvenne han,vist ikke kunne han bli forvirret,en gang får han mat men nest ikke. Når han blir lagt kl.19 så er det ikke pupp igjen før tidligst kl.06 neste dag. Vi har foreløpig bare et soverom så han ligger inne med oss. Jeg sov på sofaen menst pappan tok seg av og gi han tutt og roe han ned de 3 første nettene, men han fikk ikke komme opp av sengen. Natt 1 var værst så har det blitt bedre og bedre for hver natt. Jeg låg meg inn igjen på rommet nå i natt så var, gikk bare kjempe bra. Vi hadde kvidd oss kjempe mye,er tøft når det står på men alt i alt så har det gått mye bedre og fortere en vi hadde trodd:)
litengutt+2_spirer i magen Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Ja, ja.... da er det bare å få bestemt seg da. Takk for svar :-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Så bra ) Vi gjorde det samme forrige uke. Gikk bedre enn forventet her også :-) Men nå har hun vært syk noen dager, så jeg trodde det skulle gå i dass, men det har ikke gjort det heldigvis....
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Å så flink dere har vært!!!! Jeg er kjempemissunnelig!! Vi holder på å mote oss opp vi også. Men vi har en meget viljesterk lita jente så vi er forberedt på at dette blir en kamp. Men hvem vet, kanskje går det bedre enn vi tror!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 jeg har også nattavent nettopp! helt herrlig! Er så glad at jeg ville fortelle det til dama som satt bak akssa i butikken:) jeg tilbydde han vann når han våkna..men var ikke interessert..fikk tutten, symta litt.og sovna igjen! Hadde ALDRI trodd at det skulle gå så lett:o)
litengutt+2_spirer i magen Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 Har alle brukt pappaene om natten, eller har dere gjort det selv?
mai mammaen til to Skrevet 15. januar 2007 #9 Skrevet 15. januar 2007 Vi har hatt skrikekuren..og det har gått mye bedre enn forventet og..har gått fra å våkne en 10 ganger til å våkne 2-3 ganger...sover fra 19-00 uten å våkne... hun sover hvis mye bedre når hun sovner av seg selv i sengen sin.. skal nattavenne snart vi og..men venter en stund til.. syns egentlig det er litt kos når hun våkner om natten og vil oppi til meg for pupp.. vet ikke helt om jeg er helt klar for å slutte med det...hehe
joplaya Skrevet 15. januar 2007 #10 Skrevet 15. januar 2007 Heldiggris!!! her sliter jeg ennå med nattamming, hu er 8 mnd..Spiser tre ganger pr.natt..og har vansker med å få i henne mat på dagtid..tror det kan ha sammenheng med at hun spiser seg mett og god på natta..men nå manner vi oss opp her og..mannen har lovet denne uka skal han ta henne om natta! Håper bare det går like bra som hos dere..er ei meget viljesterk jente jeg har!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå