Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 10 MND gammel jente. Hun har alltid sovet fra 19.00 til 07. 30 og tre timer ila dagen med søvn. Men hun har begynt å stå opp kl seks nå....har forsøkt å la henne sove mindre på dagen men hun våkner 06.00 allikevel. Tror dere det har med å gjøre at hun sover for mye på dagtid? Eller skal jeg bare la henne sove det hun vil på dagen før kl 15.00. lar henne ikke sove etter den tiden for da blir det problemer med leggingen. Det kan jo hende denne oppvåkningen kl 06.00 bare er en periode også, eller? Takker om noen har bry med å svare =)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Hei, dattern min er 4mnd. Hun sov også hele tiden fra 1930-0730 så plutselig våknet hun kl 0600, men jeg la henne bare ligge og hørte om evt hun begynte å gråte. Men hun babla vanlig som hun gjør om morgen, så etterhvert begynte litt sutring så sovnet hun bare igjen. Sånn skjedde det vel kanksje i en uke eller noe, men gjorde det samme. Hadde hun gråtet så hadde jeg så klart gått til henne, men kun sutring. Nå sover hun til 0730/0800 igjen. Tror dette bare vær en periode..
alvefrøken Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Du kan jo prøve å holde henne i seng til kl 7..selv om hun er urolig..så hun skjønner at det fortsatt er natt Kanskje det går an å ta henne i senga di på morgenen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå