Gå til innhold

symptomer uke 11


hepses

Anbefalte innlegg

Hei jeg er nå i uke uke 11. Kjenner mindre og mindre av graviditeten. Ømme pupper har jeg og ekstra sulten men jeg er i veldig god form. Blir jo bekymret over at den lille ikke lever. Noen som har det som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja jeg er 11+0 idag......føler meg virkelig annerledes!

vondt i hode og uvel, men ikke svangerskapskvalm eller noe sånt :/

lure fælt på hva det er som skjer med kroppen min, var innom tanken på at den lille kanskje ikke lever lenger :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg har vært utrolig kvalm og ømme bryster, noe som plutselig har gått over. er 11 + 1.spiser masse, men er litt slapp ennå. Har akkurat de samme tankene om barnet har det bra, det er helt normalt å føle det sånn. Dette er mitt andre svangerskap, så vet at det kan være sånn. Bare å ta det med ro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har det sånn og er bare kommet til uke 9 jeg. Er oppriktig bekymret. Lurer på om jeg skal ringe sykejuset og få en titt til. Har jo sett hjerteaktivitet i uke 7, men klarer ikke helt å slå meg til ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i uke 11 (10+1 idag). Har ikke mange symptomene jeg heller. Har litt ømme pupper og er trøttere enn vanlig. Ellers murringer/stikninger i underlivet innimellom..

 

Jeg var på UL mandag for en uke siden, og så hjertet slå for 2. gang..

 

Jeg prøver så godt jeg kan å glede meg over graviditeten. Men må si at jeg engster meg nok litt for mye. Er så redd det skal gå galt. Men har en fantastisk samboer som koser med magen og snakker med den lille allerede...

 

Lykke til ønsker jeg dere alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarer bare ikke helt å slå meg til ro med at kvalmen skal vere borte og ellers alle andre tegn, men vil ikke ringe legen heller i fare for å virke for teit!

blææææh, jeg kan godt begynne å spy nå, det hadde faktisk vert en lettelse!!

blir gal! tankene mine er overalt.....lev lille baby..lev for mamma og pappa!

hater dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 10+4 og symptomene blir mindre og mindre. Veldig bekymret. UL i morgen. Gruer, gruer. andre som opplever få symptomer i 11.uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen G-tester hjemme, men en hel haug med billig-tester ala EL-tester.

 

Måtte bare ta en idag for å se at den slo ut. Og jeg tisset på glass. Lot temperaturen falle litt mot rom-temperatur.

 

Tok så denne testen, og bare på 10 sekunder var den skikkelig positiv... Det står at man skal vente i 5 minutter og så lese av, men det var virkelig ikke nødvendig.. Så jeg ble så letter over at jeg fortsatt har høyt hcg nivå i kroppen. Det betyr jo at alt er som det skal...

 

Har ikke hatt noen blødninger i det hele tatt denne graviditeten, og tar selvfølgelig det som positivt... Skal til lege om 2 uker, og da forventer jeg å høre hjertet slå... Har sett hjertet slå på 2 UL. Men fastlegen min har ikke UL-utstyr, så det blir på gamlemåten med et sånt apparat på magen og jeg kan få høre hjerteslagene...

 

Krysser fingrene for oss alle i 1.tri... Og at vi snart går videre til 2.tri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dere beskriver her er jo meg. Er plutselig i fin-fin form, puppene er heller ikke så ømme, men jeg er fortsatt veldig sulten, da. Har vært uten symptobmer en drøy uke, i dag er jeg 10+4. Kjenner heller ingen strekningen i livmoren, det gjorde jeg i begynnelsen. Jeg har faktisk bestilt time til privat UL neste tirsdag, bare for å se at det er noe der, første time hos jordmord er ikke føre i uke 14, og det er litt for lenge til.

På en måte godt at vi er flere. Og jeg tror at vi bekymrer oss unødig, men ikke så lett å overbevise seg selv om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel ja, godt å finne noen i sin egen situasjon så enn ikke føler seg så alene....kvalmen har for de meste forsvunnet, men spydde likevel idag, begynte bare plutselig å brekke meg helt uten forvarsel...det var veldig rart synest jeg......ellers så sliter jeg med skikkeli hodepine og er veldig svimmel......ej burde nok gå mer tur ut i frisk luft...men det er så vått og surt ute og motivasjonen er ikke akkurat tilstede :/

er 11+1 idag og gleder meg mye til jeg runder 12 uker!!

og enda mer til jeg får høre hjerteslag!! :)

er vel bare å se framover sålenge ingen blør? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...