En Prins + Prinsesse Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 hei... er det noen som veit om det er badekar på føden på kongsberg sykehus? jeg skal føde i mai 07, noen fler som skal det?
LizzyG Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Hei Jeg er ganske sikker på at det er badekar på Blefjell.
En Prins + Prinsesse Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2007 takk for svaret =) skal føde der, å jeg har hørt at det er veldig deilig å ta et pad før fødsel...
LizzyG Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Jeg skal føde der i mars, så skal finne det ut for deg;) Hehe...
(Muskat) Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 Jepp, det er et vanlig badekar der. Lindret veldig godt da jeg fødde førstemann!!!
En Prins + Prinsesse Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2007 takk liz... det må du gjøre =) hihi... godt å høre at det lindrer... må nok gjøre det jeg da !! :=) takk for alle svar....
LizzyG Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Var på omvisning der idag, og de hadde et kjempefint og stort badekar. Der kan man ligge til man får full åpning. Man kan ikke føde i vann der ennå, men de har tenkt å begynne med dette etterhvert.
En Prins + Prinsesse Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. februar 2007 ok=) tusen takk... jeg har hørt at det er veldig deilig, og at det lindrer smertene om man ligger der... så det skal jeg gjøre...
LizzyG Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 Hvis du har tenkt til å bruke lystgass så må jeg skuffe deg. De har ikke lov til å bruke lystgass der mer fordi luftsirkulasjonen er dårlig. Jordmor sa at de rakk ikke gjøre noe med det før jeg fødte, men kanskje dere er litt heldigere.
En Prins + Prinsesse Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 10. februar 2007 det var jo rart... jeg skal jo ikke føde før i slutten av mai da... så kanskje de har fikset det til da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå