Guttejenta Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Vet det er viktig at man ska ta vitaminer og jern tabletter når man er gravid. Har lenge hørt at man må ta folat når man e prøver og de 3 første mnd under svangerskapet, så eg lurer på hva e så viktig med folat? Hva gjør de tablettene liksom??
Tussa og Sofie Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Folat forebygger ryggmargsbrokk hos barnet, og anbefales derfor både ved prøving og under svangerskap. Folat er et vitamin. Lykke til med prøvingen
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 folat hjelper også mot haraskår
Eva76 Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Folat eller folsyre er et b-vitamin. Har ei venninde som mista ungen pga for lite folat. Ungen mangla ene av de tre platene som skal vokse sammen i hodet! Gjett om jeg tar b-vitaminer....!?
Guttejenta Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2007 Eg spiser mat som er rikelig mat som består av A og C vitamin, og nu har eg begynt å ta folat tillegg Folat gjør også at det er lettere å bli gravid????? E bare noe som eg har hørt, og vil gjerne få det bekreftet liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå