Gå til innhold

Tulla mi er ikke noe kosete (9 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er verdens blideste, veldig opptatt av meg og gir meg konstant oppmerksomhet. Men hun liker ikke å kose (ligge inntil meg i sengen, sove på brystet mitt). Hun er bare som en mark. Overalt, kryper og dytter og blir utålmoding. Ammer ikke lengre. D jeg ammet elsket hun å sove ved brystet. Hvordan kan jeg få hun til å ville kose mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mye kos er i gården heller....kun i 5 minutter etter at poden har våkna etter lurene på dagen. Tror det er en del av utviklingen til mange barn.

Fælt å si det, men gullet var jo så kosete da han var syk at jeg nesten nøt det...

Skrevet

Det er ikke jenta vår heller. Hun har rett og slett ikke tid.. Hun farter rundt over alt.

Skrevet

INGEN kos å få her heller.....:( snufs.......ammer også lite nå(hun vil ikke lenger), så jeg får jo ikke den kosen heller. Prøver å legge henne i storsenga ilag med meg på morgenen, men hun vil IKKE være der....vil bare opp ! Tror rett og slett hun har det for travelt.....er helt turbo dagen lang...;)

MEN, på natta, ja , da har hun god tid til kos....våkner flere ganger og elsker å ligge i armkroken og sovne der....lager masse koselyder(mmmmmmmmmmmmm)....,men da er jo jeg stuptrett....hehe, litt koselig forde da;)

Skrevet

Sånn var tulla mi også, sten ikke kos å få. Nå derimot er hun blitt skikkelig kosete, kanskje hun tar igjen for tapt kosing ? :) Hun er 2 år og 3 mn nå og har vært kosete noen mnd nå

Skrevet

Er nok fordi det er så mye annet spennende enn å sitte på fanget og kose.

her har snuppa ikke hatt tid til det på flere mnd. men nå som hun har blitt 11 mnd. kan hun klare å sitte stille noen minnutr 1-2 ganger pr. dag og kose.

Ammer 4 ganger om dagen og spesielt med morgen puppen har hun lyst til å sitte og kose litt etterhvert.

Vi må bare ta dte som det er uansett hvor mye vi gjerne vil kose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...