Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Hun er verdens blideste, veldig opptatt av meg og gir meg konstant oppmerksomhet. Men hun liker ikke å kose (ligge inntil meg i sengen, sove på brystet mitt). Hun er bare som en mark. Overalt, kryper og dytter og blir utålmoding. Ammer ikke lengre. D jeg ammet elsket hun å sove ved brystet. Hvordan kan jeg få hun til å ville kose mer?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Ikke mye kos er i gården heller....kun i 5 minutter etter at poden har våkna etter lurene på dagen. Tror det er en del av utviklingen til mange barn. Fælt å si det, men gullet var jo så kosete da han var syk at jeg nesten nøt det...
Gøril (210406) Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Det er ikke jenta vår heller. Hun har rett og slett ikke tid.. Hun farter rundt over alt.
snull Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 INGEN kos å få her heller..... snufs.......ammer også lite nå(hun vil ikke lenger), så jeg får jo ikke den kosen heller. Prøver å legge henne i storsenga ilag med meg på morgenen, men hun vil IKKE være der....vil bare opp ! Tror rett og slett hun har det for travelt.....er helt turbo dagen lang... MEN, på natta, ja , da har hun god tid til kos....våkner flere ganger og elsker å ligge i armkroken og sovne der....lager masse koselyder(mmmmmmmmmmmmm)....,men da er jo jeg stuptrett....hehe, litt koselig forde da;)
SuperMusa Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Sånn var tulla mi også, sten ikke kos å få. Nå derimot er hun blitt skikkelig kosete, kanskje hun tar igjen for tapt kosing ? Hun er 2 år og 3 mn nå og har vært kosete noen mnd nå
lifa og Eline Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Er nok fordi det er så mye annet spennende enn å sitte på fanget og kose. her har snuppa ikke hatt tid til det på flere mnd. men nå som hun har blitt 11 mnd. kan hun klare å sitte stille noen minnutr 1-2 ganger pr. dag og kose. Ammer 4 ganger om dagen og spesielt med morgen puppen har hun lyst til å sitte og kose litt etterhvert. Vi må bare ta dte som det er uansett hvor mye vi gjerne vil kose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå