Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Del Skrevet 15. januar 2007 Heei JEg lurer på om noen har ett super bra slanketips `til ei som gjir opp altf for lett ? Jeg er ser ikke på meg selv som feit faktisk...Selv om jeg veier 93 kilo og er 1.70...Men inser att jeg må gjøre noe..Får ikke på meg buksene mine lengre...Å blir sliten av ingenting... Kan si og att jeg er ikke gravid..Men skal snart prøve på en liten en Å vil derfor gå ned i allefall 10 kilo i vekt før jeg blir gravid Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7792480-super-bra-slanketips/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. januar 2007 #2 Del Skrevet 15. januar 2007 Join the club..... Sliter som F jeg også..... Men nå skal jeg begynne på sykehusdietten for å få en kickstart!! Den er som følger: Sykehusdietten: Suppe - 1-2 bokser hermetiske tomater - 3 store purrer eller 1 stor spansk løk - 2 kylling eller kjøttbuljongterninger med vann - 1 pakke mr. Lee nudler (ha gjerne i krydderposen) - 1 bunt stangselleri - 2 bokser grønne bønner eller frosne (franske bønner) - 2 grønne paprika - 0,8 kg gulrøtter Slik gjør du: - kutt grønnsakene i små biter og ha dem i kjele - løs opp buljongterninger i varmt vann - hell på tomatene og de andre ingrediensene - hell på vann til det dekker grønnsakene - kok til grønnsakene er møre - krydre som du vil med hvitløk, salt, pepper, persille osv. Denne suppen kan spises gjennom hele uka (når du er sulten). Spis så mye du vil. Det er ingen ekstra kalorier. Jo mer du spiser jo mer går du ned i vekt. Spis den til frokost, lunsj osv. Drikke: Juice uten tilsatt sukker (meierienes juice), te (urte-te), kaffe, skummet melk og VANN, VANN... Dag 1: Spis alle slags frukter utenom bananer! Meloner er flotte og kalorifattige. Spis bare frukt og suppe denne dagen! Dag 2: Bare grønnsaker i dag. Spis deg mett på rå, kokte eller boks grønnsaker. Prøv å spise grønne bladgrønnsaker - salat, spinat osv. IKKE ris, erter, mais eller tørre bønner. Spis grønnsakene og suppen. Til middag kan du ta en bakt potet med smør (tilsett gjerne litt krydder på poteten). IKKE noe frukt idag! Dag 3: Spis så mye frukt, grønnsaker og suppe du vil, INGEN bakt potet. Etter i dag skal du gå ned minst 2kg. Dag 4: Bananer og skummet melk. Spis minst 3 bananer. Drikk så mye melk du kan i dag. Kroppen trenger potassium, kalsium pluss proteiner, og du merker mindre sug etter søtsaker. Spis suppe som vanlig. Dag 5: Biff og tomater. Du kan spise 280-560 gram biff og 4 tomater i dag. Spis suppen minst 1 gang i dag. Dag 6: Biff og grønnsaker. Spis så mye du vil av biff og grønnsaker i dag. Spis suppen også. Spis biff og masse grønne grønnsaker. INGEN potet. Dag 7: Brun ris (helsekostbutikk og meny), juice UTEN sukker, og grønnsaker. Spis deg mett og husk å spise suppen. Bland kokte grønnsaker i risen hvis du vil. .................................................................................. .................. Etter dag 7 skal du ha gått ned 4,5 til 7,7kg. Ikke gå på dietten igjen hvis du har gått ned mer enn 7,7kg! Da må du vente 2 dager før du begynner igjen. Du kan bruke dette programmet så ofte du vil. Du renser systemet for toksiner og får en følelse av god helse. Ikke drikk alkohol før minst 24 timer etter at du har avsluttet dietten! Dette pga fettsamling i kroppen. Denne dietten påvirker folk forskjellig. Etter 3 dager vil du få mer enegi enn da du begynte. Så lenge du ikke jukser! Etter noen dager kan du merke forandringer i fordøyelsen. Ved forstoppelse kan du spise en kopp med "brand" eller annen fiber. Selv om du drikker svart kaffe med dietten, vil du føle mindre behov etter koffein etter dag 3. Suppen kan du spise når du er sulten under de 7 dagene. Spis så mye du vil, husk - jo mer du spiser av den jo mer fett forbrenner du! Du kan spise grillet, kokt eller bakt kylling i stedet for biff. ABSOLUTT ikke skinn på kyllingen. Grillet fisk kan brukes i stedet for biff, men bare en av biff dagene. Kroppen trenger den proteinen man får av biff. Reseptmedisin vil ikke påvirke denne dietten. Fortsett på dette programmet så lenge du ønsker og merk forskjellen mentalt og fysisk. IKKE, IKKE, IKKE Brød, alkohol, kullsyreholdige drikker (inkludert lett-brus, farris osv.) eller stekt mat utenom biffen! GJØR, GJØR, GJØR Drikk masse. Minst 6-8 glass vann pr.dag. Pluss en kombinasjon av svart kaffe og te (uten sukker), juice (uten sukker), tranebærjuice og skummet melk. Denne dietten kommer fra "SACRED HEART HOSPITAL" og brukes av hjertepasienter for å gå ned i vekt før kirurgi. Den er utarbeidet av spesialister og ernæringsfysiologi. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7792480-super-bra-slanketips/#findComment-7793187 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micha.. Skrevet 15. januar 2007 #3 Del Skrevet 15. januar 2007 det over der hørtes supert ut, men jeg tror ikke jeg hadde orket... det er kanskje ikke "rett" å gjøre som jeg gjør men det fungerer: kjøp en boks med proteinpulver f.eks twinfast fra twinlab... dette drikker jeg blandet med skummet melk tre av 5 måltider i 2 uker, av og til lengre... det er sinnsykt lite kalorier i det og så metter det veldig bra.. kan også bruke litt frosne jordbær oppi så blir det til en god smoothie, eller blend det med litt musli...veldig lettvint.. og så pleier jeg å kjøpe kosttilskudd av typen forbrenningsøkende med masse koffein og guarana i, som gjør at du orker å trene og du holder energien igang. som trening så bruker jeg en skritteller og det skel gå iallefall ti tusen skritt hver dag... jeg er ikke så glad i å gå tur, synes det er kjedelig så jeg setter helle rpå musikk hjemme inne og så danser jeg/hopper rundt for å få masse skritt.. som sagt, jeg er litt lat, både med å lage mat og med å komme meg ut å trene men dette fungerer veldig bra for det krevere ikke så mye planlegging og viljestyrke, og det fungerer veldig bra!!! si gjerne ifra til meg om du synes at dette hørtes ut som noe du kunne så kan vi støtte hverandre!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7792480-super-bra-slanketips/#findComment-7801525 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnLitenPrins Skrevet 16. januar 2007 #4 Del Skrevet 16. januar 2007 hehe Problemet mitt er ikke å gå tur egentli...Men sjokoladen & Brus!!! Å junk...Er ikke så lett å holde meg unna det egentli..Siden jeg er i en vennejeng der alle er ganske så tynne & Å fornøyd med kroppen sin...Å di spiser hva di vill å trenger ikke å trene heller :S Sykehus dietten har jeg prøvd før Den funka ikke på meg...Greide meg ikke uten brødskive,brus å sjokolade..sprakk etter 2 dager Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7792480-super-bra-slanketips/#findComment-7807191 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #5 Del Skrevet 16. januar 2007 du får prøve eurodietten da!! der er det spesiellt måltidserstattere som du skal spise istedet for vanlig mat.. du kan bla. få dessert og sjokolade.. Du kan iallefall ikke leve som venninnene dine om du vil bli slankere, det er no det første du må skjønne!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7792480-super-bra-slanketips/#findComment-7808841 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #6 Del Skrevet 16. januar 2007 Jaja...Sjønner det:) Heldigvis har hun ene nettopp fått en baby selv..Å skal litt nedi vekt så Så euro dietten er bra ? Har ikke hørt omm denn Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7792480-super-bra-slanketips/#findComment-7812169 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 16. januar 2007 #7 Del Skrevet 16. januar 2007 Var 97 kilo etter å ha gått hjemme med min jente i 1,5 år.. Måtte gå ned noen kilo før vi gikk igang med nr 2. Fikk en spinningsykkel som jeg satt foran tv. Gikk ned 15 kg på 3kvart år...Ble også da mer motivert til å spise sunnere! La opp til forskjellige motivasjonsprogrammer på tv, slankekrigen, top models osv ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7792480-super-bra-slanketips/#findComment-7813351 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #8 Del Skrevet 17. januar 2007 eurodietten er kort fortalt lav karbo, lav fett og masse protein...lite kcal. I begynnelsen så er det mer eller mindre ferdige retter du spiser...alt fra suppe og omelett til sjokolade... hensikten er å spise så litekalorier og karbohydrater at du kommer i noe som heter ketolyse, dvs da bruker kroppen hovedsakelig fett som energikilde i forbrenninger, og man går veldig raskt ned i vekt.... du kan lese mer på www.fedon.no Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7792480-super-bra-slanketips/#findComment-7820924 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #9 Del Skrevet 18. januar 2007 kan av erfaring fortelle at det er vesken i kroppen du kvitter deg med ved og gå på sykehusdietten, ikke fettet=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7792480-super-bra-slanketips/#findComment-7850461 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebøllaspringmadrass Skrevet 19. januar 2007 #10 Del Skrevet 19. januar 2007 hei. jeg tror ikke på dietter i det hele tatt.. man kan jo ikke leve på de grusomme og kjedelige diettene hele livet... mine slanketisps.. som har funka fint på meg.. (nå har jeg en vekt jeg trives med.. ) kan dere lese i svaret mitt på "hvorfor er jeg så sulten?" som jeg nettopp har svart på her inne.. jeg raste ned 10 kg ved å legge om kostholdet sånn.. og har ikke gått opp igjen siden.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7792480-super-bra-slanketips/#findComment-7856904 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Muffin Skrevet 19. januar 2007 #11 Del Skrevet 19. januar 2007 Drit i alle kurer, innse at det ikke fins noen snarveier, så er halve jobben gjort! Spis lett tilgjengelig og sunn mat, du trenger ikke ting det står Dr. Lindberg på for å gå ned i vekt. Du trenger heller ikke bøker fra såkalte eksperter, eller måltidserstattere. MEN noe som kan være lurt er å opprette en dagbok på f.eks Slankenett eller Somebody. Der møter du andre som slanker seg, og kanskje støter på samme problemer som deg. Jeg har selv gått ned 43 kg.(og opp nå som jeg er gravid... hrmf.) Noen kg ved hjelp av reductil (som jeg ble litt smådrita av) men resten med sunn mat og mosjon. Når du først har innarbeidet en vane blir du avhengig av å trimme og føler deg ikke bra hvis du ikke gjør det! Tenk det Og mat.. Forbered deg. Kikk litt i kokebøker og på nett, finn magre matretter som frister. Mulighetene er større enn du tror! Selv brukte jeg noen uker til å skrive litt oppskrifter og slikt i et hefte, og prøvde å innstille meg selv på hva jeg skulle gjøre. Til slutt gledet jeg meg skikkelig til å begynne å spise all den sunne, grønne maten! Det kommer også alltid motbakker. Mange sosiale sammenhenger krever fet mat/alkohol. Ikke alltid like lett, men man skal vel ikke spise kaninfor hver dag heller?! Ei pulsklokke kan også komme godt med. For min del var det kanskje den aller lureste investeringen jeg gjorde da jeg begynte å gå fort/løpe. Det er lettere å presse seg selv hvis man har eksakte tall å gå etter (f.eks press deg selv til å ha så så høy gjennomsnittspuls gjennom hele økta/nekt deg selv å avslutte før du har forbrent så så mange kalorier) Og en kort spasertur på 20 min er bedre enn ingenting! Ikke forvent å lykkes hver eneste dag, det kommer mange uanmeldte situasjoner hvor folk prøver å dytte på deg sjokolade og cola LYKKE TIL! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7792480-super-bra-slanketips/#findComment-7860435 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå