My Angel Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Jeg ska til 3d ul på tors på majorstuaklinikken, men han som bare tar bilder og konsentrerer seg om det som er moro er ikke der om dagen, så jeg bestillte hos han som er lege i tilegg,men er det noen her som har noe erfaringer med han?Redd for og bli skuffa, eller bekymra for ting hn kan si..er jo litt seint og gjøre noe nå uansett..
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Jeg var hos Dr. Molner sist jeg var gravid. Han gikk grundig igjennom lillegutts kropp med 2d først, forklarte grundig hele veien. Sjekket blodgjennomstrømning i navlestreng osv. Da han var ferdig gratulerte han meg med en helt frisk guttebaby! ) Etterpå var det en noe kortere seanse med 3d.. Følte ul'en mer nyttig enn morsom, men det skal den jo strengt tatt være også! Fikk med meg bilder og dvd i 3d. Morsomt å se på i ettertid!
ProudMama Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 er det lettere å se kjønnet ved en 3D UL ?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Det vet jeg ikke, men du får iallefall en sjanse til! Dessuten betaler du for timen, så de bør ta seg bedre tid til å se etter! Det er vanlig å ta 3d etter uke 24, så barnet er jo mye større, mulig det gjør det lettere... Men noen barn er jo bare veeeeldig sjenerte da! )
ProudMama Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 ok, bare lurte jeg. Har allerede vært til ordinær UL der jeg skal ta 3D fordi fastlegen min hadde glemt å sende inn papirene mine til sykehuset jeg skal føde på. Der fikk jeg ikke med bilder av UL så jeg ble meget skuffet må jeg si, da jeg i ettertid fikk greie på at andre hadde fått det av samme lege, ringte jeg å klaget, og til min store begeistring så har de tilbudt meg en gratis 3D UL ) på den ordinære UL kunne han fastslå jente med 99% sikkerhet, men man vet jo aldri ,derfor så lurte jeg bare på om det kanskje var lettere å se på 3D. Spennende er det jo uansett. Takk for svar )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå