Gå til innhold

Storm Luka??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om dette navnet? Prøver å finne et navn som passer til Luka, som det også er litt kraft i. Kommer til å bruke Luka i dagligtale, men det er det samme om det andre navnet kommer før eller etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg må vel si jeg ikke likte det navnet så godt.... Luka, høres ut som ei luke, du kan åpne.... og med storm foran, så blir det liksom luka som er full av storm... "Hjelp der kommer storm luka..." liksom...

Lukas derimot, det høres da bedre ut...

Skrevet

Enig! Liker ikke Stormluka jeg heller!

Lukas er fint ja!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Helt nydelig!! Jg elsker spesielle navn, til min families stoore bekymring,hehe.. Syns d var et kraftig navn

Skrevet

Hadde vært bedre med s til slutt...

• 2 uker senere...
Skrevet

Luka er veldig fint mener jeg, mye finere enn Lucas...

Storm er også fint, men det blir kanskje litt rart å kalle noen Storm Luka..

Skrevet

Stormluka.... Nei, det blir helt feil! Ta heller Luka Storm da. Dessuten er Luka med c også et jentenavn, samt at jeg tenker på Susann Vegas triste sang "My name is Luca"....

• 3 uker senere...
Skrevet

Luka synes jeg er ett nydelig navn =)

Storm også..

har tenkt på begge deler selv, men ikke sammen.

gøy med spesielle navn =)

• 6 måneder senere...
Skrevet

hVORFOR HA ET EKSTRA NAVN NÅR DERE IKKE PLANLEGGER Å BRUKE DET?

hAR ALDRI SKJØNT DET.

sIDEN DU SPØR OM SVAR, SKAL JEG VÆRE ÆRLIG:

DET ER ET FRYKTELIG NAVN/KOMBINASJON. bEKLAGER.

Skrevet

Nå begynner det vel å bli en god stund siden jeg spurte om synspunkter på dette navnet.

Men tusen takk for tilbakemelding jeg, skal virkelig ta det til etterrettning!!

HI

Skrevet

Luka er fint, men synes ikke det passer sammen med storm.. de navnene er finest hver for seg.. ellers er jeg også enig i at Lukas er hakket penere..

Luka(s) Emil (med lang i) ??

:)

Skrevet

Liker ingen av navnene. Og i hvertfall ikke i den kombinasjonen

• 4 uker senere...
Skrevet

sønnen min heter lucas alexander, synes navne er kjempe fint..

er nå gravid med nr 2, får jeg ei jente skal hun hele leah ivana,blir det gutt skal han hete noah xander:)

Skrevet

Sønnen min heter Luka Philippe - veldig fornøyd med det!

Og for de som fortsatt måtte lure; Luka i sangen til Suzanne Vega handler om en liten GUTT, ikke en mishandlet jente som mange fortsatt tror. Navnet er tvekjønnet, men Luka med "k" er et vanlig guttenavn i Spania og tidligere Jugoslavia, Luca med "c" er et av de vanligste guttenavnene i Italia. Storm Luka syntes jeg ikke var noe særlig - villa gått for Luka først om det er det du skal kalle han!

Skrevet

synst luca er et kjempefint navn.vi vurderer også å kalle sønnen vår luca leander. storm liker jeg ikke, men smaken er som baken.

• 1 måned senere...
Skrevet

kommentar til maibaby: blir det ikke litt dumt,hvis du får en gutt til,å kalle han noah XANDER når du allerede har en lucas aleXANDER????tenk over det...

Skrevet

ja..veldig greit å lukke igjen den stormluka når det er uvær...ikke et bra navn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...