Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Hva syns dere om dette navnet? Prøver å finne et navn som passer til Luka, som det også er litt kraft i. Kommer til å bruke Luka i dagligtale, men det er det samme om det andre navnet kommer før eller etter.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 jeg må vel si jeg ikke likte det navnet så godt.... Luka, høres ut som ei luke, du kan åpne.... og med storm foran, så blir det liksom luka som er full av storm... "Hjelp der kommer storm luka..." liksom... Lukas derimot, det høres da bedre ut...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Enig! Liker ikke Stormluka jeg heller! Lukas er fint ja!!
babytad Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Helt nydelig!! Jg elsker spesielle navn, til min families stoore bekymring,hehe.. Syns d var et kraftig navn
Magiska Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Luka er veldig fint mener jeg, mye finere enn Lucas... Storm er også fint, men det blir kanskje litt rart å kalle noen Storm Luka..
Vannmann35 Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Stormluka.... Nei, det blir helt feil! Ta heller Luka Storm da. Dessuten er Luka med c også et jentenavn, samt at jeg tenker på Susann Vegas triste sang "My name is Luca"....
maggedutti Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 Luka synes jeg er ett nydelig navn =) Storm også.. har tenkt på begge deler selv, men ikke sammen. gøy med spesielle navn =)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 hVORFOR HA ET EKSTRA NAVN NÅR DERE IKKE PLANLEGGER Å BRUKE DET? hAR ALDRI SKJØNT DET. sIDEN DU SPØR OM SVAR, SKAL JEG VÆRE ÆRLIG: DET ER ET FRYKTELIG NAVN/KOMBINASJON. bEKLAGER.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #10 Skrevet 15. september 2007 Nå begynner det vel å bli en god stund siden jeg spurte om synspunkter på dette navnet. Men tusen takk for tilbakemelding jeg, skal virkelig ta det til etterrettning!! HI
Gjest Skrevet 15. september 2007 #11 Skrevet 15. september 2007 Luka er fint, men synes ikke det passer sammen med storm.. de navnene er finest hver for seg.. ellers er jeg også enig i at Lukas er hakket penere.. Luka(s) Emil (med lang i) ??
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 15. september 2007 #12 Skrevet 15. september 2007 Liker ingen av navnene. Og i hvertfall ikke i den kombinasjonen
JuniBbay:) Skrevet 9. oktober 2007 #13 Skrevet 9. oktober 2007 sønnen min heter lucas alexander, synes navne er kjempe fint.. er nå gravid med nr 2, får jeg ei jente skal hun hele leah ivana,blir det gutt skal han hete noah xander:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #14 Skrevet 9. oktober 2007 Sønnen min heter Luka Philippe - veldig fornøyd med det! Og for de som fortsatt måtte lure; Luka i sangen til Suzanne Vega handler om en liten GUTT, ikke en mishandlet jente som mange fortsatt tror. Navnet er tvekjønnet, men Luka med "k" er et vanlig guttenavn i Spania og tidligere Jugoslavia, Luca med "c" er et av de vanligste guttenavnene i Italia. Storm Luka syntes jeg ikke var noe særlig - villa gått for Luka først om det er det du skal kalle han!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #15 Skrevet 9. oktober 2007 synst luca er et kjempefint navn.vi vurderer også å kalle sønnen vår luca leander. storm liker jeg ikke, men smaken er som baken.
Zikosu og William Skrevet 23. november 2007 #17 Skrevet 23. november 2007 kommentar til maibaby: blir det ikke litt dumt,hvis du får en gutt til,å kalle han noah XANDER når du allerede har en lucas aleXANDER????tenk over det...
Zikosu og William Skrevet 23. november 2007 #18 Skrevet 23. november 2007 ja..veldig greit å lukke igjen den stormluka når det er uvær...ikke et bra navn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå