Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 ..eller hva enn jeg skal kalle det.. Men iallfall jeg har hatt vondt i den i litt under ei uke. Kan ikke være urinveisinfeksjon, siden de ikke finner noe i urinen min og det ikke gjør vondt for å tisse (og jeg har hatt det mange ganger) men dette føles som det er noe som blir presset innover røret, akkurat som ei nål eller noe. Og samtidig føles det som det brenner.. Iallfall idag, og litt følsom i....hum.... klitorisen.... (flaut) Håper inderlig noen kan hjelpe meg, skal ikke på kontroll før til torsdag, og begynner å bli veldig ubehagelig..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 jeg har også kjent det flere ganger i cirka 2 mnd hverfall. Aner ikke hva det kan være, men vondt er det også kommer det sånn plutselig som lyn fra klar himmel, skvetter like mye hver gang. Har tenkt på og si det til legen flere ganger, men "glemmer" det hver gang jeg er der..... lurer veldig på hva det kan være jeg og. Har tidligere aldri kjent noe lignende heller. jeg er 3 gangs men kan ikke huske at jeg har kjent det tidligere. Nå er det jo også veldig lenge siden sist da.
grycath Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 det kan være urinveisinfeksjon selv om de ikke finner kjempeutslag.. jeg har fått min urin sendt til sykehus ved hver kontroll de siste gangene, men fått negativt svar tilbake.. men er lei av å være hoven og vond der nede så jeg kjøpte tranebær kapsler på helsekost og det har faktisk hjulpet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå