Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 en ting om det å bli satt i gang..kom til å tenke på det siden det var så mange tråder her om det temaet. Jeg er 152 cm, og er litt redd for å føde. Er 2.gangs, og kan vel si at det var like før keisersnitt forrige gang siden babyen ikke kom helt ned i fødselskanalen. Jeg klarte det til slutt. Men han måtte ut med vakuum, og jeg måtte klippes. Det jeg lurer på nå er, kan de sette meg igang før tiden hvis de ser at babyen er stor? Jeg skal ha en ekstra UL når fødselen er igang, for å se hvor lang ned babyen har kommet seg. Men mener at det er litt sent..for da kan jeg jo risikere keisersnitt hvis han er blitt for stor for mitt bekken, som førstemann var. Kan jeg kreve å bli satt igang før, hvis babyen er ferdig utviklet der inne?? Vil jo ikke føde en "uferdig" baby heller:)
eva luna Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Ring jordmoren din og hør med henne. Hun kan sikkert henvise deg videre til fødeavdelingen din for vekstestimering 1 uke før termin. Fortell om dine bekymringer, så blir de sikkert tatt på alvor. Uansett så tror jeg det vil gå veldig fint denne gangen, selv om ungen ble tatt med vakum så betyr ikke det at du er for liten for å føde, og no har jo førstemann "banet" vei. Men ring til jordmoren din og be om henvisning til sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå