Gå til innhold

Oktober: *Adnil* Julie kom 08.10.06


vinterkyss *gutt+jente+gutt*

Anbefalte innlegg

Jeg leste i ett inlegg her at du også har hatt livmorbetennelse.

Ble oppdaget dette da jeg var på en litt sen 6ukers kontroll (9uker), og ble satt på en hestekur av antibiotika! Men har fremdeles vondt i magen...

Hva ble gjort i ditt tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Ja d stemmer det. Jeg ble sendt til ultralyd og da mente legen at det var så lite som var igjen oppi der at kroppen ville kvitte seg med det selv, ble også satt på en skikkelig antibiotika kur.Men har ikke blitt sjekket etterpå. Faktisk så har jeg også vondt i magen enda. Tenkte å ringe legen min å få det undersøkt. Har mensen også hver 14 dag med KRAFTIGE mens smerter. utrolig slitsomt. Hvordan er ditt tilfelle??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg fikk bare vite på 6ukers kontrollen at jeg hadde betennelse (kjente jo at jeg hadde vondt i magen selv da)

Har ikke blitt noe bedre enda... Fikk mensen for 3 uker siden, blødde som en gris i 14dager, og enorme smerter (paralgin forte tok dem ikke engang :P)

Vurderer å ringe gyn min jeg og nå...

Har du ringt og fått det undersøkt enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Ja var til legen men han mente det kom av minipillen som jeg brukte, å ba meg slutte på dem med en gang. Skulle begynne på vanlige p piller istede, hvis jeg fremdeles hadde vondt og blødde mye så skulle jeg ta kontakt.

Begunt å blø for noen dager siden å det er fremdeles vondt men skal vente litt å se hvordan det blir fremmover før jeg tar kontakt igjen.

Tok GU da jeg var der og han sa det så fint ut, men hvorfor all smerten da?? Håper det blir stopp snart, er så lei. Får jo gnagsår av bindene vettu hehe:)

Håper du blir bedre snart

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...