silhah og emilie Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 hun får pupp til hvert målid..men hun har vært så sutrete så vi prøvde med litt tillegg...og nå får hun pupp pluss flaske til hvert målid... hun tømmer puppen kjapt og spiser minimum 100 ml ertatning i tillegg... det må vel bety at jeg har utrolig lite melk eller
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Snakk med ammehjelpen. Når du begynner med flaske kan det fort fortrenge morsmelken...
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 De har økedager. La henne ligge til puppen så legne og ofte hun vil. Er jo så liten enda. Går det seg ikke til så ring ammehjelpen. Her var det mest sutring når hun var trøtt, men jeg prøvde aldri med ekstra melk...
callmebecka Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Hadde det som deg da jenta vår var på samme alder som din. Endte opp med å gi pupp og så flaske (60-180 ml) til hvert måltid, viste seg at hun egentlig aldri hadde fått nok bare fra meg... Men på denne måten klarte jeg faktisk å øke produksjonen, og da hun ble 3 måneder kunne jeg fullamme igjen! Kombinerte hyppig amming med akupunktur og rikshospitalets afipran-kur. Nå er hun snart 9 måneder, og jeg ammer fremdeles, men hun får en del mme ved siden av. Noen bare har ikke nok melk, og sånn er det. Klarer du å fortsette å gi henne det du har er det gull verdt, men koster det deg for mye å holde på tror jeg jenta di har bedre av en glad mamma! Lykke til uansett!
Mamma til tre gutter Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 sånn var det med meg og... eg gav gutten min pupp og han kavde og styrte på og når vi var ferdige surva og skreik han... men så prøvde vi med tillegg og da blei alt bedre på dagen.. da sovna han som normalt ein baby gjer... så da er det ein begynnelse på lite melk men vare forsett å gi henne og pump deg da kan du få mer melk... eg klarte ikke det så eg mista mjølke heilt når gutten vra 2.5 måned... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå