Gå til innhold

Tett nese


seff

Anbefalte innlegg

Har deres babyer mye tett nese? Mira puster til tider utrolig høyt..Har fått beskjed om at det er vanlig med hovne slimhinner i nesen, men hvor lenge skal det vare?

Hun puster så høyt at jeg hører henne på milevis avstand ... :-( Får helt vondt i hjertet av å høre på det...Hun selv ser ikke ut til å være plaget med det men...Drypper nesen hennes for å løse opp og da blir det bedre en stund. Er sånn "tørr" tett nese liksom...

 

Noen med lignende erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å drypp litt morsmelk i nese hennes. Har hørt det skal hjelpe om hun er tett... Har også hørt man kan ta sånn saltvannsgreie også, men har ikke prøvd det selv. ...: -D

Morsmelk skal visst hjelpe mot det meste...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan prøve mm...Men trur saltvann e det beste! Det bruke æ ofte på ho Temine, og det funke me en gang...Skikkeli ekkelt å høre på dem når deme så tett...Og dem kan jo kun puste me nesen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herman er skikkelig tett, jeg spruter inn morsmelk og han blir helt fin! Godt smaker det jo også for han så han bare svelger og nyser og smiler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jonathan er sånn hel tiden han... drypper saltvannsdråper i nesa hans el morsmelk:)

 

men ender opp med at han nyser de mega store snørr busene ut... helt utrolig at de kan få plass i den lille nesa hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere! Skal prøve med mm, men hvordan får dere den inn i nesen sånn rent praktisk? Håper det hjelper, er så vondt å høre på når hun puster sånn.

 

Tess 24: Ja, har fått ut noen reale snørrklumper fra Mira...hehe...Vi snakkeri kilos-klassen..Ble sjokka når jeg så hva som fikk plas i en nese på størrelse med en ert..hihi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja er helt utrolig hehe... han nyser de ut.. hihi lille klumpen min, hehe..

ble redd første gangen for da brakk han seg oxo kom det ut begge nese hullene samtidig hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, stygt å le, men det hørtes litt komisk ut ;-)

 

Dere gav meg svar på en liten ting her da, jeg så nemlig at gutten min hadde en buse på gang i nesen, men ikke langt nok ute til at jeg kunne pirke den ut - neste gang jeg tittet så var busen borte. Lurte fælt på hva som kunne ha skjedd, men han nyser jo en del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Seff....

 

For å få inn litt morsmelk i de bittesmå nesehullene kan du pumpe ut litt mm i ett beger eller noe og suge opp litt i en pipette eller noe liknende. Da er det lettere å få inn noe!!

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, må le dere :-) Stakars, de er jo så søte og...hehe ....Er litt lettet og, siden snørr-problematikken tydeligvis er velkjent... :-) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset :-) Er ikke så praktisk anlagt, så det ha blitt litt søl under tidligere forsøk...:-) Skal gjøre et forsøk her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...