Gå til innhold

ikm uke 5 er dere mange????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei en stund siden jeg har vært her nå..

Lurer litt på åssen det går da jeg har ikm uke 5 og lurer på åssen dere andre har det

klem fra ventende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gullebolla_ 2pp

Har IKM 3 februar, venter nå bare på å starte med EL test på tirsdag. Har vel EL på lørdag 20, trur jeg.

Skrevet

har el den 17 jeg så har startet i dag hehe...

kan jo være fruktbar noen dager før og etter så bare å stå på

masse lykke til

Skrevet

gullebolla_ 2pp

Kjører på for fullt så snart testen er positiv.

Lykke til du også:)

Skrevet

jeg er her og..begynner å bli en del om man teller over gitt =) el strax, begynte på testene i går..

Skrevet

jeg har ikm på bursdagen min (3. februar), så håper på en meget positiv bursdagsoverraskelse!! :) så nå blir d sengekos hver dag i en uke for å være så sikker som mulig!!

Skrevet

Jeg har el i morgen eller onsdag, men skal selvsagt reise vekk med jobben. Skulle nesten tro sjefen min gjorde det med vilje, det er nesten hver gang.. Kjører på i kveld og håper det holder..

klem

Skrevet

Positiv el test i dag.. og ikm den 30.. begynner vel å bli endel ikm uke 5-jenter nå!!

Spennende å se hvordan dette går:)

Skrevet

krysser fingrene for dere alle

håper det klaffer for oss denne gangen

Skrevet

Har IKM 29.01.

Leenge til ennå. Så vi får ha tålmodighet og bare vente, håpe, vente og håpe...... :)

Skrevet

ikm 2 februar her... :-)

Har masse håp!

Skrevet

jeg fikk posetiv el test i går og idag,så vi koste oss i går...jeg bruker cb digital..veldig bra:)

Skrevet

Jeg har IKM 3 februar, så håper jeg ikke ser noe til tante rød da!!!

Skrevet

Har IKM 1 feb. Begynte å teste EL i går. Mannen min har feber og er syk så håper han blir bedre til når streken kommer. Er spent. Vår andre PP. Om det ikke funker nå må vi vente i minst 6 mnd før vi prøver igjen pga min skolegang. Men får tror at om det er meningen at det skal skje nå så skjer det.

Skrevet

Jeg hadde positiv EL test i går - en liten uke før jeg trodde :-) Hadde sex 2 ganger på søndag og en gang i går...IKM blir vel ca 29-30 januar. Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...