Gå til innhold

Hei Vilsågjerne!

♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver

Anbefalte innlegg

Jeg ha vært "ute" en stund, og finner ikke ut hva som skjer med deg om dagen... står du i IVF kø, eller var lap. så positiv at du "bare" prøver naturmetoden om dagen? Håper du kommer deg raskt og smertefritt over på "gravid i moden alder" siden så snart som mulig :-)!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7791493-hei-vils%C3%A5gjerne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg gamle røver C";)

Jeg er egentlig veldig glad for tiden jeg,fordi alle undersøkelser viser at det er intet galt med meg.Legen på fertilitetsseksjonen sa at prøvene til sambo også var fine,så vi er rett og slett uforklarlig barnløse vi..

Vi står i ivf kø,og ventetiden er lang...Men nå er det en sjanse for at vi får være med på et prosjekt på sykehuset,så noe skjer...Og det antagelig plutselig...*smiler*..

Men i mellomtiden prøver vi jo på selv da,med godt mot..Selv om nedturen når mensen kommer er brutal etter 3 års uendelig resultatløs prøving..Du vet vel hva jeg snakker om...

Men hvordan er det med deg?Er du på tur over på gravid sidene?

Eller skal jeg krysse alt jeg har for at du snart er det ?

Klem fra

Så godt å høre Vilsågjerne, at alt står bra til og humøret er på topp. Det spennende med ting man kan bli kastet inn i ting da, slik er det jo i grunnen med prøving uansett. 3 år er lenge det, blir mange nedturer etterhvert, jeg håper inderlig at det snart gir resultater på den ene eller andre måten.

Så bra at du er prøver og at du står i IVF kø!!! Kanskje det er køen som skal til for å "skremme" en spire på plass ;-)? Det ser jo ut til at du har regelmessig mens, bruker eller har du brukt Pergo eller andre "vidundermedisiner"? Jeg heier fortsatt på deg og VIL at du skal slå følge med de øvrige 3 nygraverte inne på denne siden NÅ! Gøy at så mange har blitt gravid i julestria (men det gjør kanksje oddsen dårligere for oss andre?, nei, det får vi ikke lov å tenke en gang!!!!

Jeg er på min første (enkle) Pergokur, men det kjennes ikke ut som det har gjort susen denne mnd heller... jeg er jo "bare" inne i 7. pp, men det er lang tid når jeg tenker på at gullungene mine ble til på 1. og 2. pp... så nå tror jeg kanskje det er kroppen som mener at den er for gammel til å få flere bebiser... kanskje jeg må bytte nick til ungdommelig (p)røver?

Hei igjen :)

Det flotte med denne siden er at vi er mange til å muntre opp hverandre,og jommen har det hjulpet meg mange ganger...

Du gamle røver har ikke lov til å ha negative tanker...dvs...når tanta kommer plutselig er det lov..Et par dager i tantekjelleren pr måned har vi jo alle,men alle er vi jo med i lotto trekkinga..C";)

Litt nytt er det fra min kant..De ringte meg fra fert.klimikken,etter å ha mottatt mail i fra meg.Så i morgen skal jeg på sykehuset til undersøkelse i forbindelse med dette prosjektet deres..Så kanskje er jeg i gang før jeg aner det...wow..Jeg er klar for glade overaskelser !

Klem fra

Annonse

Så gøy!!!! Helt utrolig at du endelig skla få litt ekstra drahjelp!!!! Håper spiren(e) sitter på 1. forsøk!. Jeg fikk tanta som forventet men ikke ønsket i dag, så da går jeg over i 8. pp, og vet ikke om jeg skal le eller grine... Hvordan er det mulig å ikke bli gravid nå? Har jo blitt superlett gravid 3 ganger tidligere de siste årene, men nå er vel eggene overmodne ;-)?

Ta vare på deg selv, husk at du kan bli et ordentlig troll under alle hormonene, men da blir vel du som meg på en vanlig dag :-)? Du er jo så superpositiv til vanlig mener jeg!

Klem fra

Annonse

Hei på deg gammelrøver`n C";)

Måtte trekke på smilebåndet jeg nå...

For det er akkurat det jeg går å bekymrer meg for om dagen.

At jeg skal bli et utemmelig troll,et skikkelig monster av alle hormonene...hehe..

Men hvem blir ikke litt på tuppa likevel i visse deler av syklusen tro?

Jeg er forventningsfull som få,men er forberedt på opptur og nedtur,og med det i bakhodet stiller jeg vel sterkt...Da de siste årene har jo faktisk kun vært nedtur..Så dette skal gå,den ene eller andre veien.

Uansett skal jeg og sambo vite at vi har prøvd det som prøves kan.

Og det kan jeg leve med.

Klem til deg,blir alltid glad for å se deg innom !

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...