Mitzy Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Hei! Er det noen som vil prøve og spå meg? Blir jeg gravid snart? Har hatt MA nesten akkurat.. Jeg født: 090281 Han: 130782 Blir glad for svar:)
Mitzy Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. januar 2007 ingen som vil...blir litt nervøs jeg nå..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Jeg tror ikke du trenger å vente så alt for lenge, får opp graviditet på deg i mars. Men jeg kan jo ta feil
Mitzy Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2007 Tusen tusen takk for at du tok deg tid til og svare:) Har heller ikke følelsen av at jeg må vente så altfor lenge. Men er jo som du sier ikke sikkert det blir sånn:) Men uansett ble jeg glad du svarte, men tenk om du har rett da! Da blir det jubel:)
Mitzy Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2007 ser du hvordan det går? vil det bli MA/SA igjen? Jente eller gutt hvis det går bra?
Mitzy Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2007 Selv om jeg ikke fikk svar på det siste så ville jeg bare si til den som spådde meg her fikk rett:) Jeg er gravid igjen nå Så da krysser jeg fingrene på at det går bra denne gang. Takk takk!
Mitzy Skrevet 14. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2007 Vet ikke om du er her lengre du som spådde meg her men tror det går galt denne gangen også.. Har jeg rett? Er det lenge til jeg blir gravid igjen da? Ååå..livet er jammen meg ikke rettferdig iblandt:(... Hvis ikke er det noen andre som kan prøve? Vær så snill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå