tulla_6pp Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 hei jeg er ei jente født 13.07.77 mannen min er født 10.03.76 har prøvd å bli spådd av deg for en stund siden men ikke sett på meg så jeg håper nå da;) ser du noe graviditet på meg snart??er så spent klem fra meg
tulla_6pp Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. januar 2007 hei dytter meg opp jeg vær så snill
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Hei Gullebolla! Så spennende...er også i min 2pp;0) Jeg må bare først si at jeg kjenner en sånn skikkelig hurra-følelse, sånn sitrende glede... Tror ikke det er lenge til du lykkes jeg;0) Om det ikke klaffer nå i januar, blir det nok februar. For her vises det veldig godt, altså! Masse lykke til! Håper vi møtes på 1.tri!
tulla_6pp Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2007 Hei så koselig at vi er i samme pp håper virkelig det klaffer for oss begge snart;) Ser du evt hvordan svangerskapet vil bli?? Og lurer litt på økonomi fremover dette året?? Jeg krysser fingrene for deg og håper også vi sees i 1trim sammen Er så spent om dagen har el i disse dager mmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå