Gå til innhold

DER GIKK PROPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HVA NÅ????

♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå får jeg ikke sove i natt tror jeg......... Nå kan det skje når som helst.... Og det kan ta dager og uker.......

Spennende...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå, spennende! Nå vet du hvertfall du er ett skritt nærmere! Jeg har termin imorgen, 15.jan, ikke noe proppavgang og ingen maserier på meg ennå. Er spent på hvor mange dager overtid det blir, eller kanskje bare vannet går i natt?? Det hadde vært det optimale tror jeg :)

Skrevet

Ta deg en dusj og prøv og sove slik at du ikke er utslitt før fødselen setter inn.

Bra at du selv er klar over at selv om proppen går så trenger det ikke skje noe. Var det blod med proppen? i så fall må du ringe føden da skal du sjekkes.

Lykke til på ferden mot målet.

Klem og håper at jeg snart kommer etter.

Skrevet

-måtte bare si lykke til! Du får holde oss litt oppdatert da...

Skrevet

ååå! heldiggris! min har ikke gått enda:(

lykke til! og hold oss oppdaterte!!!

Skrevet

Oi fra proppen gikk til jeg fødte gikk det 16 timer...

Lykke til !

Skrevet

Takker:)

Er så spent at dere aner ikke:)

Det var litt blod i den ja....Men jeg kan kansje vente til morgen med ringe føden?

Kommer til å være obs på alle "tak" i magen nå , hihi....

Ojojoj.......Spennende se hvor lang tid det tar......

Skrevet

Min propp gikk forrige lørdag. I tillegg hadde jeg vært til stripping og hadde 3 cm åpning på fredagen. Nå 10 dager senere har ingenting skjedd, desverre. Legen på sykehuset gav meg jo de forhåpningene også! Har sittet på nåler siden den tid, og venter på hvert et tegn, men nada.

Skrevet

proppen min gikk i dag, ringte jm å fikk sjekket.

hadde en cm åpning.. du burde ringe

Skrevet

kan dere være så snill å beskrive proppen?? tror min også har gått sjønner dere!! har lagt inn spm her på bim men ikke fått noe svar..skal den være blank eggehvitlignende litt hvitlig fått mye av dette i trusa tok på bind og byttet truse det kom mere...kan det være slimproppen???please svar meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...