Gå til innhold

er ulykkelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter mitt første barn i slutten av juli,er samboer men ting går ikke så bra med oss.

Har egentlig alt jeg ønsket meg her i livet,men det blir aldri bra nok!

Alt er bare kaos og stress.

orker ikke gjøre noe i leiligheten,orker ikke å gjøre noe for oss.

Er rett og slett bare lei..

Har mest lyst til å bare stikke fra alt...

Er det noen flere her inne som føler det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror kanskje du er deprimert jeg.. tror du bør få tak i en psykolig du kan prate med... så kanskje du finner ut hvorfor du er så ulykkelig, selv om du har det bra.. men ikke la noen proppe deg med lykkepiller da... det hjelper jo stort sett ikke... :/ lykke til da! og gratulerer med lille spiren!! :) klem

Skrevet

Ja jeg føler det samme som deg. Jeg føler at jeg går glipp av ting. Jeg tenker dumme tanker. Han er jo bare snill mot meg, men jeg føler at jeg ikke klarer å gi noe tilbake. Jeg har lyst til å stikke av. jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Så tenker jeg på livet mitt før.. dette kom så plutselig. Jeg føler meg ikke klar i det hele tatt. Jeg føler meg ikke klar til å dele livet mitt med han..Det er så skremmende. Så har jeg jo tatt valget og må fullføre på grunn av babyen. Jeg kan jo ikke være egoistisk nå. Jeg håper bare det er en fase.

Jeg har alt, men er alikevel ikke lykkelig.

Skrevet

Når du skriver så kjenner jeg meg så godt igjen!

Han er bare snill hele tiden,men han begynner å gå litt lei nå.

Har vært sykmeldt i en uke pga av kvalme,så når jeg er hjemme forventer han at jeg skal rydde og vaske litt.

Sitter oppe til langt på natt,legger meg på gjesterommet.

Det første jeg så å si gjør etter at jeg har våkna er å stelle meg å komme meg fortest mulig ut av leiligheten,vil være hjemme minst mulig!

Vet ikke hva jeg skal gjøre for å blir flinkere til å verdsette det jeg har i livet!?

Har lenge ønsket meg barn og nå føler jeg at denne babyen ødlegger s¨å mye for meg...

Av og til så håper jeg på en spontanabort...føler meg så utrolig egoistisk og fæl!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...