melissa&baby:) Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Lurte bare på om noen visste om mengen fostervann har noe å si? Om det er dårlig for babyen å ha for mye f.eks...? Og hvorfor det er mye fostervann hos noen?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Jeg vet ikke sikkert om det har noe å si fra eller til. Men da jeg var gravid med lillegutt hadde jeg mye fostervann, ingen sa noe om at det ikke var bra. Jeg kjente mer bevegelser mot slutten enn de som var like langt på vei, fordi han hadde bedre plass der inne! ) Ville uansett tro at det er bedre med litt mye enn litt lite! ;o)
*RutIetutt* Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Jeg hadde også veldig mye fostervann da jeg var gravid sist gang. Babyen hadde mye plass å bevege seg på, selv på slutten. Han hadde navlestrenger rundt halsen og kroppen - og ikke vet jeg, kanskje han fikk det på grunn av at han kunne bevege seg mer...? Uansett er det jo bra for muskelutvikling ol at de kan bevege seg mye - og hørte aldri noe om at det ikke var bra på noen måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå