Gå til innhold

Har ryddet i klesskapet mitt i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

og innerst i skapet lå to store poser. En pose med mammaklær som jeg tenkte at det ikke ble nødvendig å legge på loftet etter siste graviditet i 2003 - ak, ja, så feil man kan ta. Den annen pose innehold en amsse fine og nydelig klæde i størrelse 36 som var før-fødselsstørrelse min -- nå er det såvidt jeg kryper inn i str. 38 :-( -- tenkte jo i min naivitet at siden jeg fort skulel bli gravid igjen så var det ingenn nytte til å slanke seg tilbake til str. 36 !

Ettersom det drøyer og varer med denne graviditet nr. 2 (uf, over et år siden vi begynte igjen), så har jeg nå bestemt meg for at når det da iekks er ut til å lykeks noe særlig å bli gravid, så skal det jammen lykkes meg å krype inn i min str. 36 igjen! Uansett så skal jeg i alle fall få bruk for en av posene igjen om ikke alt for lenge - det er mitt mål!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tipper du får brukt for begge posene, Nungo! Først mammatøyposen og så str 36 posen :-)! Amming hjelper jo mot kiloene... Lykke til videre, jeg heier så bare det på deg! Det er vel din tur nå?

Stor klem fra

Skrevet

Det tror jeg også Nungo, du får bruk for begge posene, litt mer tålmodighet bare..Jeg har enda ikke tatt frem de klærne jeg akkurat rakk å pakke bort sist jeg var gravid, kanskje på tide. Litt ekstra nedtur, så jeg har klart meg uten så langt. Litt trangere har de nok blitt også...hehe..

Skrevet

Dette er veldig gjennkjennende. I fjor gikk gikk jeg rundt å lurte på om jeg skulle drøye det kjøpet av nye bukser. Jeg skulle jo bli gravid og da ville jo ikke de trange buksene passe særlig lenge. Hi Hi for en tanke. Jeg må bare le av det selv om det er litt trist å tenke på. De buksene jeg unnet meg i fjor er jo godt brukt nå for å si det sånn. Vekta har jeg heller ikke vært så stresset med det siste året. Skal jo snart gå opp i vekt likevell... jepp, jeg fikk jo et par ekstra julekilo da, men det var jo ikke juleribba som skulle forårsake de kiloene.

Nå er strategien endret. Julekiloene er borte og ny bukse er innkjøpt. Nå lever jeg som om jeg ikke skal bli gravid og så får jeg heller legge bort de nye buksene om det blir spire på meg. Orker ikke lenger sette livet på vent.

Posen din med gravideklær får du nok snart bruk for nungo. Det skjer før du aner det :-) Har en god følelse for at det skjer noe hos deg nå.

klem fra

Skrevet

Heisann Nungo,

Ja dette kjenner jeg igjen.

Jeg håper virkelig at du blir neste som blir gravid her inne. Jeg tror det kommer lykkes for deg snart!

Selv har jeg massevis av nydelige babyjenteklaer, og fikk jeg önske så önsker jeg en jente til. Men for meg kanskje det ikke blir noe mer, er jo eldre enn mange her. Klarer bare ikke å gi bort disse klaer ennå.

Også jeg har ökt min vekt. Innen jeg ble gravid var vekten 53 kg, nå er den 66. Så jeg försöker få til mere kroppsaktivitet, bedre mat o.s.v. Kanskje er det bra for fertiliteten også?!

Stor klem til deg og alle som strever her,

Skrevet

Godt å høre jeg ikke er alene om dette da :-) Takk for fine innspill - nå ble jeg faktisk mer optimistisk og kan tro på at jeg skal få bruk for begge posene etterhvert - da spørs det bare hvilken rekkefølge da :-) El er ovre for denne periode så nå gjenstår venting frem mot IKM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...