Gå til innhold

brun/rosa utflod


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det mange som har opplevd dette tidlig i svangerskapet og hvor det har gått bra? jeg har litt rosa utflod hver dag og må si jeg er litt bekymret.

 

Var hos legen for et par dager siden ang. dette og fikke en tidlig ul.. de kunne se hjerteaktivitet og alt så flott ut:-) men klarer ikke la være å bekymre meg for det...

 

Har lest et sted at det kan bety truende abort? huff...

 

er 6+3 på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-)

Ikke kjekt det der. Men det trenger ikke bety noe. Men ta det med ro fremover ikke overanstreng deg og slapp av.

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

sliter med det samme her om dagen. er 5+1 (sann ca) og har hatt sma blodninger sa og si nesten hver dag na i 5 dager... men det er bare littebitt. hadde en SA i november, og det var helt annerledes. blodde ogsa litt i mitt forste svangerskap omkring den tiden jeg ventet mens, men det gikk bra. pjokken fyller 3 ar om en uke :o)

 

men som du - gar med en liten ekstra nerve utenpa om dagen, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta det med ro du så lenge det ikke er friskt blod er det nok bare en slimhinne som blør litt. hadde selv en sa i oktober og da var det ikke noe rosa utflod nei... Men det er klart man blir nervøs, gleder meg dyrisk til jeg passerer uke 12 slik at en slipper å være så nervøs hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...