Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Har funnet masse billige mammaklær på www.krappe.no På toppen er det masse som er på tilbud! :)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 takk for tipset. var jo kjempe fine og rimelige topper. men jeg bruker xs og s i topper. og de hadde nesten ingenting i den størrelsen. det var kjempesynd. men til den prisen, går det jo an å kjøpe m og fikse litt på den.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Tror S vil tilsvare XS, da jeg leste at klærne er mindre i størrelsen enn det vi er vant til her hjemme. Jeg bruker selv M og har bestilt L i topper som kommer fra USA.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 ok. da kan jeg jo kanskje prøve på m da. hadde vært fint om de passet. de var jo utrolig fine. og de kjolene var jo nydelige også. er jo fint å kunne være pent kledd selv om man er gravid. akkurat nå er jeg midt i mellom. de vanlige buksene blir for trange over magen. og gensrene blir for korte. veeeldig pent. men har likevel ikke den svære magen, så mammaklær passer ikke helt enda.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 http://krappe.no/product.asp?product=763⊂=0&page=1 Denne kjolen kjøpte jeg til jul og den var kjempedeilig å ha på! Bruker M til vanlig, men kjøpte den i str. L. Satt som et skudd og jeg tror jeg kommer til å bruke den etter fødselen også! Alle syntes at jeg var så fin og det er jo alltid morsomt å høre! :) Synes at man kan kle seg fint selv om man er gravid.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 åhhh. den var nydelig. tror kanskje jeg må ha meg en sånn jeg også
grublerier Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 å den er borte, jeg får ikke sett den. Men betyr det at du tok en str større, at du trykket deg inn på L i utgangspuntet? For da ser man alle de som er str L? Jeg skjønner ikke helt tegninga der, for det står for eksempel: M: 36/38 også står det S: 34/36 Jeg som da er en 36 på HM, hva skal jeg velge? for når jeg trykker på M kommer masse fine klær, men betyr det at alle de er for små? Forvirra jeg
Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 7. november 2009 #8 Skrevet 7. november 2009 Og alt i poliester...? Nei takk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå