Gå til innhold

Billige mammaklær!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet masse billige mammaklær på www.krappe.no :)

På toppen er det masse som er på tilbud! :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for tipset. var jo kjempe fine og rimelige topper. men jeg bruker xs og s i topper. og de hadde nesten ingenting i den størrelsen. det var kjempesynd. men til den prisen, går det jo an å kjøpe m og fikse litt på den.

Skrevet

Tror S vil tilsvare XS, da jeg leste at klærne er mindre i størrelsen enn det vi er vant til her hjemme. Jeg bruker selv M og har bestilt L i topper som kommer fra USA. ;)

Skrevet

ok. da kan jeg jo kanskje prøve på m da. hadde vært fint om de passet. de var jo utrolig fine. og de kjolene var jo nydelige også. er jo fint å kunne være pent kledd selv om man er gravid. akkurat nå er jeg midt i mellom. de vanlige buksene blir for trange over magen. og gensrene blir for korte. veeeldig pent. men har likevel ikke den svære magen, så mammaklær passer ikke helt enda.

Skrevet

http://krappe.no/product.asp?product=763⊂=0&page=1

Denne kjolen kjøpte jeg til jul og den var kjempedeilig å ha på! :) Bruker M til vanlig, men kjøpte den i str. L. Satt som et skudd og jeg tror jeg kommer til å bruke den etter fødselen også! ;)

Alle syntes at jeg var så fin og det er jo alltid morsomt å høre! :) :) :)

Synes at man kan kle seg fint selv om man er gravid.

Skrevet

åhhh. den var nydelig. tror kanskje jeg må ha meg en sånn jeg også

• 2 år senere...
Skrevet

å den er borte, jeg får ikke sett den. Men betyr det at du tok en str større, at du trykket deg inn på L i utgangspuntet? For da ser man alle de som er str L? Jeg skjønner ikke helt tegninga der, for det står for eksempel: M: 36/38 også står det S: 34/36

Jeg som da er en 36 på HM, hva skal jeg velge? for når jeg trykker på M kommer masse fine klær, men betyr det at alle de er for små? Forvirra jeg :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Og alt i poliester...? Nei takk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...