Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Er der flere enn jeg som sliter med vekta etter fødselen? det er nå over 4 mnd siden ,men er ennå ikke tilbake til normal, og nå den siste måneden har det bare blitt enda verre.... grusomt kjipt
Firefly77 Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Det er normalt å bruke minst ett år på å komme tilbake til før-graviditets-vekt...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 MIN er snart 2 mnd og jeg sliter også. Er full skjerpings her men har hatt en dårlig uke. Er alt for mange kilo som skal av
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Sliter jeg også... gikk ned noen få kilo i løpet av noen få uker etter fødselen, men er nå tilbake til det jeg var noen få dager etter fødsel. Det plager meg, men siden jeg ammer kan jeg ikke slanke meg.. Jeg tenker som så at det får være til jeg er ferdig med ammingen.. Selv om jeg sliter med å finne klær. Var jo lettere å finne klær når jeg var høygravid! Leser nesten bare om folk som er tilbake til normalen kort tid etter fødselen, så er lett å føle seg alene.. men det er du altså IKKE! Jeg bruker tiden til hjelp, og satser på å få gå masse på tur når det blir litt bedre vær! Ikke kjekt å gå på tur når det regner vannrett.. Vi skal nok klare disse kiloene:-)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 er 5mnd siden fødsel forresten, og mente ikke være annonym! :-)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Tenker det samme som deg, siden jeg ammer! Men går saaaagte ned her
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 er snart 1 år siden fødsel her og har enda 10 kg igjen før jeg er nede der jeg var.
Babykilo Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 10 kg igjen her også. 7 mnd nå. Tror dette blir seige greier, men i dag skal jeg begynne å trene litt mer ordentlig, så vi får se. Alt har satt seg rundt mage og hofter, så jeg ser helt ille ut, var ikke sylfide før heller. Jaja...
Brillemamma Skrevet 15. januar 2007 #9 Skrevet 15. januar 2007 "Godt" å høre at vi er flere! Synest det virker som om alle er nede igjen i før-vekt etter 6uker liksom... Her er det 4mnd siden fødsel, og jeg har 5kg igjen til før-vekt. Det ligger på mage, hofter og rumpe her... Og det virker ikke som om de 5kg har tenkt seg bort med det første, nei..
Tiddelidu Skrevet 15. januar 2007 #10 Skrevet 15. januar 2007 Å du er ikke alene, nei. 4 mnd siden fødsel her også, og jeg har fortsatt 6-7 kg. Har alltid trent masse, men nå kommer jeg ikke i gang med noe.. Enten er det husarbeid som må gjøres, minsten er sulten, minsten er lei, så kommer det besøk, akkurat spist, sulten.. Ja unnskyldningene er mange. Så snart glattisen går igjen, så er jeg ute med vogna. Er flink til å gå og fullammer, så da tar jeg heller tida til hjelp. Spiser ganske sunt, men må prøve å unngå utskeielsene i helgene.. 3 dagers godtegilde er ikke bra for vekta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå