3 små gull :) Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Hvorfor står det at den kunn skal brukes til innendørs bruk? Betyr det at vi ikke kan ha den ute i vogna? og videre står det at den skal sette utefor barnetts rekkevidde; ikke i senga å ikke i vogna......hva mener de med det? betyre det at den ikke skal stå i vogna. Vi kjøpte jo den for å ha den i vogna, slik at hun kan sove ute!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Vi bruker den ute, og det har ikke vært noe problem. De mener vel at den ikke skal brukes i vognen eller sengen slik at barnet ikke får surret ledningen rundt halsen. Men kjøpte pakke med to mottakere, så brukte den ene ute i vognen, og den er det jo ikke ledning på!
3 små gull :) Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2007 Ja vi har også kjøpt den med to enheter, men jeg ble litt skeptiskt da jeg leste dette i bruksanvisningen er du fornøyd med den?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Ja, vi er kjempefornøyd med den! Spesielt siden den har to enheter, for da kan vi bruke den på steder selv ute strøm. Vi kjøpte den fordi den var best i test, og den oppfyller de kravene en babycall trenger å gjøre.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Hva koster enhet nr to?? Synes det var så irriterende med ledning i den innedelen, visst ikke at det gikk an å kjøpe to... Hvor fårr jeg kjøpt det?
cambaby*20.juli-06* Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 hei, vi har oxo den babycalln.. æ bruke den ute, men har den i kontakten inne også heng æ den på en krok utenfor døra..man skal visst ikke ha noen babycaller helt nært barnet pga stråling fra den.. er visst ganske mye watt/stråling fra doro bm35, så derfor bruker vi den litt ifra gullet vårt, aldri oppi vogna el senga..enten på nattbordet el som sagt før på en krok på veggen ute..funke fint d!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå