Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med termin?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg testa meg første helga i januar og da var testen negativ, så tok jeg igjen en test nå i går og da var den positiv. Siden jeg ennå ikke har fått igjen mensen etter mitt første svangerskap har jeg ikke idé om når tid d vil bli. Er der noen som vet hvor langt man må være på vei for å i det hele tatt teste positivt på en test? for visst det er det kan jeg nok regne ut i fra da jeg tok den testen i går...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..lurer litt på det samme...

 

I boken min står det at når "frøet" fester seg til livmoren ca uke 3, begynner kroppen å produsere hcg...

 

Jeg testet meg 1 des..negativ, så var jeg hos gynekolog 8 desember- han så ingenting på UL men tok blodprøve..og den var positiv..

 

Blodprøve vil slå ut tidligere enn en evt. urintest..men vet ikke hvor langt en er på vei før det vises.

 

Jeg venter ca 18 august, så kanskje du har termin 18 september?

 

Har en på 7,5 mnd, og mensen har ikke vært helt stabil nei...sist jeg hadde mens var 20.okt...ifølge den skulle jeg jo vært laaangt på vei...

 

Hvor gammel er bebien din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, da satser jeg på at det blir i midten av september, men skal til lege i slutten av måneden nå så da kan det være hun kan si det litt mer sikkert. Jeg har en liten gutt på 5 måneder, så det blir temmelig tett her nå ja :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...