Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte at det kunne være artig å se når det er mest trafikk her inne på Småtroll 0-1 år. Så når bruker dere å sitte foran pc'en og skrolle side opp og side ned her? ;-)

Jeg er her som oftest i ukedagene fra kl 21-23.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er her mest mellom 21 og 23 jeg å...:)

Skrevet

når tassen sover og gubben er vekk..

20-24tida.. varierer litt

Skrevet

det blir fra 20 og utover, legger han somregel i den tida :-)

Skrevet

etter 20 ja, og noen ganger i 09-10 tiden om formiddagen når elias sover evt leker selv :)

Skrevet

Fra ca 19.30 (lillegutt legger seg kl 19.) Og enkelte ganger når han sover på dagtid :)

Skrevet

I permisjonstiden var jeg ofte inne i dagen lang, men nå rekker jeg bare innom maks en gang i uken.

Skrevet

Er innom mest etter kl. 19.30 (gutten legger seg 19) men er litt innom når han sover på dagtid også.

Skrevet

På formiddagen, under første duppen gutten tar.

Skrevet

Er logget på hele dagen nesten, men sitter ikke her hele tida da. Gidder ikke å logge av hver gang jeg går i fra datan:-)

Skrevet

Til og fra hele dagen... Kommer an på hva annet jeg driver med. Tar alltid pause fra dataen når babyen er våken!

Skrevet

Var her mer før, men har fått så sansen for babyverden =0) men titter innom engang iblant =0)

Skrevet

Solsikke76! Jeg hadde helt glemt "babyverden" jeg. Nå kom jeg på at jeg brukte å kikke der inne da jeg var gravid og at jeg har profil der. Så moro!

De vet jo tilogmed hvor gammel tulla mi er! He he...(selv om det står at hun er ca 2 kg lettere enn hun er da...)

Skrevet

Så koooos.

Syntes det er så kos se bilder av barna og foreldrene =0). Litt mer personlig enn her inne.

Skrevet

Så moro! Jeg har ikke sett forumene der inne enda! Men det høres veldig koselig ut med bilder ja!

Skrevet

Da må du ta deg en titt veldig kos=0)

Tok en stund før jeg fant ut av hvordan jeg skulle gjøre ting der inne men når du først kan det er det bare å skrive.

Mange kos jenter der inne=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...