Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Hei! Jeg er i uke 35 nå, og så langt i svangerskapet har jeg ikke sett et eneste lite spor av blod etter jeg fant ut at jeg ble gravid. Men nå, etter at vi hadde sex, kom det litt helt friskt blod.... Har jo lest at slimhinner og sånt er mer sensitive og sånt når man er gravid, men har da hatt sex hele tiden lissom, så syns dette var litt snålt. Kan jo ha vært "uheldig" nå så klart... Eller er blodet tegn på no? Har jo lest om tegningsblødninger og slimpropper, uten at det sier meg så mye.... Noen ideer?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Jeg har lest et sted at det er helt normalt at man blør litt etter sex. Tror ikke det er noe farlig...
Lapez Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 siden det er etter sex, er det vel ikke noe, men små blødninger av friskt blod kan tyde på fødsel ja.. så jeg ville sjekket det om jeg hadde vært bekymret, det er jo litt tilig å føde i 35 uke liksom... uten å skremme deg
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Han stanger vel i livmoren som jeg kan tenke meg ligger litt lavt. Helt vanlig!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Ja, var vel noe sånt jeg kunne tenkte meg egentlig og har ikke vært så veldig bekymret. Fikk også noen uvanlig vonde kynnere da jeg la meg senere i går kveld, så har sovet minimalt i natt Menmen... I dag ser alt ut til å være som vanlig og jeg sitter og dingler på jobb:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå