Gå til innhold

Hvor kjøper dere mammaklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å skulle shoppe mammaklær for første gang, oppdaget da at det ikke er særlig mange butikker som har det. Var innom H&M, men ble veldig skuffet over utvalget, fant noen fine overdeler, men ingen fine bukser.

Noen som har noen gode tips til butikker, bor i Oslo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svangerskapet på Majorstua

Babyshop

Den Kule Mage på grünerløkka

Skrevet

ja ellers pleier jeg å handle på nett jeg da...

www.ebay.com

www.laredoute.no

Skrevet

Ja har tenkt litt på nettet, er det vanskelig å få rett str?

Skrevet

Var innom på H&M i går, og fant to fine bukser! Litt dressbukse-aktig, med ganske lavt liv og ikke dette tøystykket som er sydd på og som når til under armhulene! Strålende fornøyd!

Skrevet

nei har gått greit det :)

Skrevet

Har bare vært på H&M jeg...funnet en fin svart bukse, en dongeribukse, to gensre og en fin skjorte...hadde fått inn litt nytt...

Skrevet

Hva med "Ni Måner" på Sandvika Storsenter? Jeg finner noe der rett som det er. Ganske stive priser, men nå er det jo salg;=)

Ellers har Lindex nydelig passform på mammaklærne. Særlig buksene. Lykke til!

Skrevet

Barnas Hus i Sandvika har mye fint (og 40% avslag for tiden), butikken finnes også på Alnabru.

Skrevet

Ni måner på sandvika storsenter har fine klær, både dyre og billige. De har bla mamalicious. Kjøpte akkurat en kjempefin olabukse til 250 kroner fra det merket! Ellers så er H&M ved siden av oslo city den som har størst avdeling med mammaklær. Har funnet fine ting der.

Skrevet

Ja, hurra for den Mamalicious-buksa til 250kr. Den kjøpte eg også nettopp! Masse masse fine kle på Ni Måneder, men det er dyyrt der (alt anna enn Mamalicious då) Skulle hatt Mamalicious nettbutikk!!

Eg synes også dei har masse fint på H&M på Nybrua, masse dongribukser og litt dressbukser, men det meste er sånn med tøystoff over magen (which I loove).

Den Kule Mage har masse fint, men det er ganske pricey der også...

Skrevet

LaVida, en relativt ny butikk med bl.a mammaklær skal åpne nettbutikk i februar. Selve butikken ligger i Haugesund. De skal ha Mamalicious.

www.la-vida.no

Skrevet

Er så heldig at stort sett alle venninnene mine har vært eller er gravide. Har fått sju bukser, fire skjorter og en haug med t-shirts etc. Det er jo ikke mange mnd vi skal bruke dette tøyet, så jeg gidder ikke investere flere tusen i mammatøy. Skal jo gå gravid på sommeren, så må nok ut å handle litt mammasommertøy når det nærmer seg:)

Skrevet

jeg personlig har kjøpt mine på hm.. men det varierer mye fra butikk til butikk... mange fine nettbutikker også..

har også en bukse fra kappahl..

Skrevet

Prøv www.suki.no, der fant jeg masse fint :-)

Skrevet

på polarn.o.pyret har de litt mammaklær, fin fasong på buksene!!

Skrevet

Louise mammaklær på Gjøvik. Masse fint og veldig hyggelige damer som jobber der. De har heldigvis mama-licious (og fra flere andre)!

Skrevet

Jeg har kjøpt mine på www.krappe.no.

Synes det er så morsomt når jeg har noe som ikke alle andre har! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...