Gå til innhold

hvor mange har barn fra før og hvor gamle er de?

Anbefalte innlegg

og hva er grunnen til at nr 2 lar vente på seg. jeg har ei på 22 mnd. har brukt p-sprøyta i 9 mnd,men fikk tilbake mensen fort og hormonblodprøvene er bra,men har ikke skjedd noe ennå.prøvd i 1 år nå. skal til gyn i morgen. håper å få pergotime. grunnen til at jeg skriver er at jeg håper på noen svar og erfaringer med dette.takker for svar.

Fortsetter under...

Hei:) Har ei datter på snart 10, å er i min 20pp... Skjønner ikke helt hvorfor ingenting skjer nå når vi prøver så hardt, siden dattra mi var et arbeidsuhell:) Hadde dobbel pergokur i november, å skal ha neste fra torsdag av, hvis det ikke har skjedd et under:)

er ikke mer enn 1,5 mnd siden vi begynteå å prøve på nr 2... Har en gutt på 1 år fra før, som ble til på første forsøk. Har gått på cerazette siden jeg fødte, og syklusen er litt på bærtur etter det..... Håper på å få en positiv graviditetstest om 3 uker :)

Har en på 1 1/2 år... Tok ut spiralen i august... Jeg sliter med å bli gravid igjen pga PCOS... ar hatt en pergo kur, fikk EL men ingen spire tross innsatsen... tror kroppen min klarte å få EL på egenhånd for snart ei uke siden, så nå får vi se om ca en uke... :-)

mor22

Har 2 store jenter 12 og snart 18 :) Var tidlig ute, har en SA i februar 2006. Er nå i 15 pp. Aner ikke hvorfor det tar så lang tid nå, sambo er testa og alt er topp kvalitet. Det neste blir testing av meg for å se om noe er forandret siden forrige svangerskap. Nr 1 tok ca ei helg å få plantet, nr 2 ca 6 mnd. Har regelmessig mens og EL hver mnd. Krysser bare fingrene for at denne mnd er IT:))

Annonse

jeg har en på 16 mnd og han ble til ved et lite uhell, men nr 2 vil visst ikke komme helt enda...er i vår 8. pp har hatt regelmessig mens og el, foruten om denne mnd da el ble ca en uke forsinka, men satser på at vi slipper å gå inn i en 9. pp=)

Har to barn fra før, ei jente på 6 år som vart til med eit lite uhell og en gutt på 3 år som satt etter 3pp.Er i min 3.pp nå og håper at alle gode ting er 3 denne gang og=)

Lykke til, håper det sitter en spire hos deg snart!

Gjest Kanskje_denne_gang..

Har en gutt som blir 6 år om en uke. Han kom selv om jeg spiste p-piller, så d var nok bestemt at han skulle bli lagd!! Hehe!! Fikk ny samboer etter hvert, og vi har lyst på felles barn og gutten vil bli storebror! Litt vanskeligere nå.. Hvis mensen kommer nå, går jeg inn i 9. pp tror jeg.. Er en uke på overtid, og negativ g-test i går.

Vi har ei på 10, en på snart 6 og en på 1 år.

Er inne i 2pp, men forventer nesten at det skal ta lengre tid denne gangen...

Først og fremst fordi jeg har rundet 30 år! Og da er det statistisk sett verre å bli gravid...

Når du nevner p-sprøyta, så har jeg to venninner som måtte vente nesten et år etter å ha sluttet på den før de klarte å bli gravide. Men det trenger jo ikke å være derfor i ditt tilfelle.

Lykke til videre, da!

Har en gutt på 14 mnd.

Tar det roligere med prøving på nummer 2 nå.

Søkte ny jobb idag, så da får vi bare se hva som skjer. Typisk at jeg blir gravid denne pp da (5pp) hehe...

Annonse

Har en på 5 år og en på 6,5 mnd. Første var ikke planlagt, mens andre prøvde vi vel i et halvt år. Tror det kommer til å ta tid denne gangen da jeg ikke har fått mensen tilbake enda.

har en som blir 5 år neste mnd.ville egentlig at han skulle bli storebror før han ble 4 men hva hjelper det når det ikke var noe mann tilstede..?!hehe..men det er det nå,så vi satser på at det skjer før han fyller 6 år:-D

Vi har en datter på 2 1/2 år. Hun ble til etter 4 pp. Nå er vi i 8pp, og det er ikke tegn til at noe vil spire å gro. Jeg har også passert 30 hmmmm 31 så det kan jo være derfor, men det kan jo feste seg noe likevel synes jeg.

Jaja vi får bare smøre oss med tålmodighet så kommer det vel. Kanskje denne pp?

Lykke til i alle fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...