mamma og godguttene Skrevet 14. januar 2007 #1 Del Skrevet 14. januar 2007 Lillegutt er blitt så sutrete og klengete. Er jo helt krise visst pappaen eller jeg skal på do feks. Hyler og skriker, skikkelig lei seg, med tårer og greier. Begynner å bli ganske slitsomt, ikke aner vi hva vi skal gjøre med det heller. Har lurt på om han kunne ha godt av å begynne i barnehage, at han rett og slett henger for mye i beina min siden jeg er hjemme hele dagen, men han er jo pappadalt også så.... Noen som har noen råd å komme med, andre som også har det sånn ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7789962-april-hva-skal-vi-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. januar 2007 #2 Del Skrevet 15. januar 2007 Vi har hatt det sånn i perioder, men mest da hun var yngre (rundt året, eller rett over). Jeg har da enten tatt henne med meg på do, eller (hvis jeg feks måtte sette på en maskin med tøy og da måtte ned i kjelleren) latt døra stå oppe og snakket med henne hele tiden sånn at hun vet at jeg er der selv om hun ikke ser meg. Og ser at selv om jeg går så kommer jeg tilbake. Vet ikke om det har hatt noen effekt egentlig, men det har i alle fall gått over. Til tider kan hun være sånn enda (hvis jeg går over stengselet til gangen for å gå på do) - men føler nå at det mest er fordi hun også vil ut i gangen (men ikke nødvendigvis fordi jeg er der, mer fordi hun syns det er kult å være der)... Er hun supersupersutreteogklengete henger det i vårt tilfelle ofte sammen med at hun merker stress i lufta, men nå jobber jo både gubben og jeg fullt (tilsammen - jeg jobber 80-90% og han jobber over 100%), så hverdagene kan bli litt pes... Har ingen gode råd, men håper at det går over for dere også, sånn som det har for oss ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7789962-april-hva-skal-vi-gj%C3%B8re/#findComment-7793122 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå