Crazywoman Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Det er dyrt og kanskje unødvendig når de er over året? Wheetabix fikk jo gode resultater på forbrukerportalen og elsker havregryn selv..... Hva mener dere?
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Har slutta for en stund siden vi. Lager havregrøt til hele familien av og til. Det liker han godt.
annie-77 Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Ja vi har droppet den. Koker opp vann og slår over havregrynene, når det har stått et par minutter heller jeg over litt melk eller vann og litt syltetøy med lite sukker, blåbær er favoritten.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 snuppa vil verken ha havregrøt, smørgrøt eller semulegrøt.... ;o( så hun får litt babygrøt til kvelden...
ghinsverk Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 min bruker fortsatt babygrøt til kvelds, hun er 16 mnd. helsesøstra syntes at det var topp at jeg fikk henne til å spise den, for det er nesten det sunneste og beste barnet kan spise.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 20 mnd. her. Vi lager havregrøt til kvelds, avogtil til frokost også. Da tar vi i litt babygrøtpulver i miksen for å gjøre den litt 'søtere'. Populært. Har gjort dette som er overgang til ren havregrøt for henne.
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 Jeg har også prøvd meg på litt havregrøt men dette likte hun ikke i det hele tatt så nå skal jeg jaggu prøve tipset til Anonym over her:)
Crazywoman Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2007 jeg skal også prøve tipset til anonym;) BRA TIPS!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #9 Skrevet 15. januar 2007 Jeg blander litt frukt pureè i havregrynsgrøten etter den er ferdig kokt (kanskje 1/3 beger) og strør kanel på. Min elsker det Vi spiser havregrøt til frokost begge to ( men jeg bruker litt salt i min da. Og strør over sukker og kanel, så min blir ikke såå sunn hehehe)
stardust Skrevet 17. januar 2007 #10 Skrevet 17. januar 2007 Jenta mi på 13 mnd. elsker havregrøt med litt kanel på! For å få den søtere, bruker jeg å mose litt banan i tallerkenen før jeg heller i grøten.
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 17. januar 2007 #11 Skrevet 17. januar 2007 Her går det stor sett i havregrøt med kanel eller brødslive. Har med babygrøt når vi er på faten eller rett og slett vil ha en enkel kveldsmat uten å koke noe grøt. Hun liker det, men synes havregrøt er bedre. Er vel bare å slutte, men ikke skaldelig å fortsette heller:) Bare sørg for grovt mel i grøten (eller hele korn/gryn) så det blir nok jern i kosten:)
2 søte små gutter Skrevet 17. januar 2007 #12 Skrevet 17. januar 2007 Vi sluttet når han var rundt 18 mnd, da gled brødskivene ned på høykant mens han såvidt pirket i babygrøten. Har aldri bestemt oss for å slutte med hverken babygrøt, pupp eller tåteflaske - det har bare skjedd helt av seg selv, og jeg tror det er det beste for barna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå