Gå til innhold

Jeg må levere rundt ti over syv og hente ti på fire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det er lenge. Men må du så må du. Skjønner godt at du ikke liker det.

Men det går nok bra med jenta så fremt hun trives i barnehagen. Og hun sover sikkert mye også på dagen, så du får tid sammen med henne når du kommer hjem.

Har du ikke mulighet til at en bestemor eller bestefar kan hente litt tidligere noen(?) dager i uken da? Så kan de kose seg til du er hjemme.

Det er jo ganske lenge, men hun sover vel fremdeles en del. Snupi sover ca 3 av de timene hun er i barnehagen, en gang på formiddag og en gang på ettermiddag.

Men du blir jo alene ca en mnd før din kjære kommer hjem? Var det slik? Da kan dere jo bytte litt på å hente og levere.

Jeg har det på samme måte med sønnen min i perioder, når faren hans reiser i jobben. Jeg skulle gjerne hatt kortere dager for både ham og meg, men har ingen annen mulighet så lenge jeg jobber 100%. Han er sliten noen dager, andre dager er han kvikk & opplagt, men det er nattesøvnen mer enn barnehagetiden som bestemmer det for vår del. Jeg tenker som så at han trives i barnehagen og får masse kos der, ellers ville jeg ikke hatt ham der i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...