Gå til innhold

litt oppbrukt tema, men...vektøking!

Anbefalte innlegg

Skrevet

..altså, hvor mye har dere gått opp i vekt? når økte dere mest?? er i uke 29 og har gått opp 9 kg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 35 og har gått opp 15 kg... Har egentlig gått jevnt og trutt hele tiden...

Skrevet

Er i uke 31 og har gått ca 11 kg

Skrevet

11 kg her og er 4 dager over.........

Gått opp javnt hele veien...

Skrevet

Er i uke 31 og har gått opp 13 kg.

Har mye vann i kroppen....

Skrevet

Jeg er i uke 35 å har gått opp 4kg...men jeg har gått ned en klesstørrelse(bortsett fra rundt magen).Men jeg har gått veldig sakte opp å gikk en del ned i begynnelsen

Skrevet

uke 37 til onsdag...veier 60kg..gått opp 10kg....lagt på meg jevnt, men ikke mye på slutten...

Skrevet

jeg er i uke 29, og har gått opp hele 15 kg!!! gått jevnt hele veien gitt... jeg er frisk og babyen har det bra, det er vel det viktigste?? får jobbe med å få av kiloene etter sv.skapet:)

Skrevet

jeg er i uke 38 og har gått opp 10 kg.

Skrevet

Er i uke 30 har gårr opp 12 kilo

Skrevet

E bynt på uke 38, og har lagt på mæ 13,5 kg...

Skrevet

Gått opp mest fra uke 34 og ut. 37+2 nå og gått opp 10kg

Skrevet

Har gått opp ca 18 kg til nå, er i uke 38 nå. har gått opp jevnt hele veien, men mest fra uke 34 til 36, da det var jul og merket at jeg fikk mer vann i kroppen.

Skrevet

Jeg er i uke 29 og har gått opp 9 kg.. La på meg mye med en gang, og lite nå de siste ukene.

Skrevet

eg har lagt på meg 7 kg og e no i veke 32.... la på meg 3 kg i begynelsen og 4kg no de siste 10 ukene...

Skrevet

er bare 21 dager unna termin og nå har jeg gått opp 16-17kg...har stort sett gått ganske jevnt, men litt mer siste ukene. Tror det må være fordi jeg har fått masse vann i kroppen. Legen min mente det ikke var noe å bekymre seg for, siden jeg var så tynn da jeg ble gravid. Nurket i magen min virker som om trives der og jeg har det bra borsett fra litt vann i kroppen og sånt, så da skal jeg ikke klage...men må innrømme at jeg er litt spent på hvor stor rumpa mi vil virke når magen plutselig faller sammen som en diger sekk, hi hi:)

Skrevet

jeg har gått opp 22 kg.. gikk opp mest i november.- desember--altså i 7. og 8. mnd

Skrevet

Jeg er i uke 34 og har gått opp 17 kilo..:((

Håper de går fort av igjen..;)

Skrevet

Er i uke 34 og har lagt på meg ca 15 kg.

Skrevet

uke 40 og gått opp 19,9 kilo....

Skrevet

38 uker og gått opp 17 kg :-O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...