Vilde i magen - fødeklar!! Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 .... det er nemlig at når babyen sparker og beveger seg, så er det greit nok... Men jeg føler at enten foten eller hånda hennes prøver å stikke helt ut til skjeden... Det føles sånn ut... og ellers så føler jeg også at babyen "klorer"... Noe som er så ubehagelig... Men det skjer da heldigvis ikke ofte... Noen som har opplevd det samme??
Vilde i magen - fødeklar!! Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. januar 2007 ingen som har opplevd noe lignende? er jeg unormal kanskje? hmmm..
fiona71*2pp Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Ha ha, æ har det og sånn. Kjennes av å til ut som om h*n kile mæ nesten helt nede ve underlivet. Blei litt redd første gang, for det kjentes ut som om det bare va snakk om cm, tell å presse den lille handa ut mellom beinan på mæ. Spurte jm om det, og ho sa nok at det mest sannsynlig va armen, ja, og babyen prøvde å røre på det, eller faktisk gjor det.. Så det skjer ikke så veldi ofte, men så lenge det ikke gjør veldi ondt så bekymre æ mæ ikke, men det e ett par gang der det faktisk har kjentes ut som om babyen har prøvd å klore sæ ut... MEN, det kan den jo ikke!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå