Gå til innhold

Stikk i mage og underliv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne helgen har jeg hatt skikkelige stikking i magen og underlivet.Det startet når jeg og samboeren min skulle gå tur på lørdag.Kjentes ut som om jeg hadde et piggsvin i underlivet og til ca der hodet til babyen ligger...det varte ca i en time.Så forsvant det når jeg hadde lagt på sofaen en stund....men da begynte det å stikke litt i magen...men bare svakt.Noen som vet hva dette kan være?Har termin om seks uker å kjenner mye liv hele tiden.Men siste dagene har babyen viket litt slappere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det sann jeg også...

Lurer også på hva det kan være...??

Skrevet

sånn har jeg også kjent det de siste to ukene. De har aldri vart så lenge som 1 time, men plutselig får jeg dem. Idag fikk jeg dem når jeg spiste middag og de varte i noen minutter at jeg måtte gå å legge meg ned litt.. De siste ukene har også babyen blitt slappere... håper noen kan komme med svar men godt å høre at noen andre også har opplevd det..

Skrevet

Det kan være hodet til babyen som enten dupper nedi der, eller fester seg. Var ihvertfall det hos meg, men trodde jeg skulle bli gal en stund ;o)

Skrevet

Hei

Gikk med dette i ca 1 uke jeg og. Men jeg hadde så vondt at jeg ikke klarte å sitte eller gå. Trodde babyen var på vei ut.. Var som om livmoren hadde falt ned.

Dro til legevakten da det ikke ga seg og jeg hadde kraftig urinveisinfeksjon.

Fikk antibiotika og det hjalp etter 4 dager.

Jeg hadde ikke vondt i det hele tatt med å tisse, så det var derfor jeg ikke skjønte at det var urinveisinfeksjon.

Dra innom legen din med en tisseprøve.

Lykke til

Skrevet

Hei

Har hatt det sånn som du beskrive jevnt over siden æ va i ca uke 32.. E no bynt på uke 38.

Fikk beskjed hos både lege og jm at det mest sannsynlig va babyen som sklei lenger ned. Hode skrus sæ liksom nedover, og da skjer det i mange tilfella at dæm kan treffe på nåkka nerva man har der nede,

E man i tillegg plaga me bekkenløsning, som æ, så kan det rett å slett kjennes ut som om babyen e på tur ut.

Bekkenløsning framme merkes me at mam e forferdelig øm rett på eller over skambenet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...