Gå til innhold

bringebærblad te

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen som vet om en nettside hvor det står litt fakta om denne teen?? Står jo ikke noe serlig på pakka

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen andre som har opplevd at smertene stoppet etter å ha drukket den teen??

+ at det finnes titalls forskjellige bringebærbladte, jeg spurte på helsekost om hvilken av de jeg burde ta, og jeg fikk en type. Etter å ha prøvd de så kjente jeg såvidt babyen.. noen andre med samme virkning?

Skrevet

jeg har drukket teen for første gang i dag og syns at ungen er mye roligere nå.. syns nesten det er litt skummelt så vet ikke om jeg tør fortsette og drikke teen

Skrevet

litt interessert i denne faktisk..så jeg dytter den bare litt opp :-D

Skrevet

hvilket merke er deres te?

fikk en type av ho på helsekosten,men ho virka litt "svevende" nesten litt dum,så lurer på om det ble feil te..

Skrevet

Hei.

Har hoppa over teèn da æ så form mæ at den kanskje kunne være litt stygg på smak..

Bruke kapslan istede.

Å æ får utrolig mye sammentrenkniger ei stund etterpå.

Å det e jo en go ting, for det ska jo være for livmora, og sammentrekninger før og etter fødsel.

Har ikke merka nåkka at babyen har blitt roligere i det hele tatt av, faktisk e h*n kjempaktiv mens kynneran forgår...

Skrevet

heath & heather tror jeg merke på teen jeg drikker er,kjøpt på helsekosten.. Har vært mye roligere her også etter at jeg begynte og drikke den så blir litt skeptisk... men kan jo også være tilfeldig.. Smaker kjempe godt gjør den da,men skal spørre legen min om teen i morgen før jeg drikker noe mere av den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...