Gå til innhold

Flere uten symptom?


Happy H

Anbefalte innlegg

Blir nesten litt engstelig her,e gravid m 2mann og har ingen symptomer på graviditet utn at TR ikke e komt.

 

Forrige svangerskap va TR uteblitt, brystene kjempe ømme, mye mensmurring, litt kvalme .

 

Men denne gangen hadde eg litt mensmurring nokken dager som no e vekke, ellers ingenting.

E litt trøtt om dagene men d kunne likså godt ha vert pga lite søvn..

 

Savner nesten litt "plager" så eg va sikker på d va noe inni her:)

 

E 5 + 4 idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke veldig mange symptomer jeg heller.. har ømme bryster og er litt trøttere enn ellers, men det kunne jo like gjerne vært været her i Bergen.

Jeg skulle også nesten ønske jeg hadde noen plager..

 

utover det er vi like lang;) er 5+4 jeg og.. tror jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her! er veeeeldig trott om dage, men enn sa lenge - det er stort sett det hele. tror jeg begynner a kjenne igjen den tunge litt omme folelsen i brystene, men bortsett fra det - ingenting! jeg blir nesten litt engstelig av det, rett og slett.

 

men, na ma jeg fa meg en lege her! flyttet til USA i september, og har ikke fatt ordnet det enna. men, na er det pa hoy tid. skal visstnok vaere veldig god oppfolging her borte, sa jeg er veldig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er sann ca 5 uker + tror jeg... Litt vanskelig a vite helt eksakt, ettersom jeg ikke har hatt vanlig mens etter SAen i november... men tror jeg hadde EL sann ca 22.des (kjenner det nemlig :o)

 

enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også gravid for 2 gang og hvis det stemmer det dere sider, og det fortsetter det jeg føler, er jeg bare kjempeglad. Var så innmari kvalm sist, og trøtt og utafor, og kjente mange flere symptomer tidligere enn nå. Hadde ømme pupper, småkvalm osv.. nå testet jeg bare positivt, og det er det. Litt trøtt, da.. Er det vanlig med mindre symptomer 2. gang??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veit ikkje eg augustsmurf, men eg har hvertfall mye mindre symptomer enn sist, rett og slett ingen har eg no, uten den positive testen då..hehe..

D e jo helt utrolig herlig då, men blir jo litt engstelig alikevell.

Syns til og med å huske eg va myyye mer trøtt sist og eg asså. jeje, kan vell egentlig ikkje klage på å være frisk og rask;)

 

Kor langt e du?

Kor gammal e eldstemann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende då bellamamma.. her e d jo minimalt med oppølging, hvertfall for meg som e 2gangsfødende.

Skal rundt uke 12, og ikkje før i uke 27igjen. UL i uke 18 og då..

Syns d e kjempe lenge å gå utn å bli sjekket, blir jo nervøs av mindre.

Men siden eg hadde en del komplikasjoner forrige svangerskap, håper eg på å få litt tett oppfølging denne gangen og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og bor i Bergen Liinda med september spire..

Blir jo skikkelig trøtt av alt regnet. Blir jo aldri skikkelig lyst her om dagene jo, bare grått og trist.

E så lei av å være søkkvåt heile tio..hehe...

jaja, vi får satse på en strålende sommer..og kanskje vi treffes på KK i september, har jo foreløbig termin på samme dag, 12september e d d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Så er det ikke bare meg. Sist, ømme bryster, kjempetrøtt og veldig anpusten ved minste bevegelse. Denne gang:INGENTING. bortsett fra fraværende mens og positiv test..

Er litt kjedelig/skummelt...

Er nå 7 + 5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

julaugmamma, godt å høre vi e fler i samme båt, blir mindre engstelig då!

E nok like normalt dette som å ha alle de andre symptomene, og må jo innrømme d e ganske deilig å ikkje ha nokken "plager":)

 

Får satse på d fortsette sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, til lags åt alle kan ingen gjera...

Helt klart, godt å ikke være plaget.. Hadde vært en utfordring å være like trøtt som sist, siden jeg nå har ei på to 1/2.. ikke like lett å legge seg på dagen da :-) men det hadde vært greit med noe... f.eks en grønn flekk på magen som viste at alt var greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+2 i dag og har heller ingen symptomer bortsett fra tretthet :) (Har ikke hatt noe særlig heller).

 

Men kommer akkurat fra sjekk hos legen, og han sa at alt så veldig bra ut, så det er vel egentlig bare å være glad så lenge man ikke har noen plager tenker jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det e sant Askeline, vi e heldige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

 

Va d ikkje herlig å komme t legen å få vite at alt e bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå etter samtale med jordmor ble jeg litt engstelig... Hun sa at det i de aller fleste tilfeller er VERRE 2.gang... eh... er det noen der inne, tro? Kan man teste positivt bare fordi man ønsker det sterkt nok...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha det tror jeg ikke, augustsmurf :o) Da hadde det nok vaert mange fler fra "bli gravid" forumet her!

 

Jeg vet ikke om det kan vaere at symptomene blir mer "undertrykt" andre gang, da man jo gjerne er litt "busy" for a si det sann men forstemann... Men, na har jeg funnet meg gynekolog her, og jeg tror jeg kan fa en tidlig UL (det er jo stort sett bare et sporsmal om a betale her borte, sa er det meste mulig...). Det blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville bare si at jeg ikke hadde et eneste symptom fram til uke 7, da smalt det!! Nå er jeg 11 uker og spyr og sover hele dagen!!

 

I begynnelsen trodde jeg at dette ville ende i MA eller noe lignende siden jeg ikke hadde noen tegn på graviditet, men tro meg, nyt det så lenge det varer!!

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah - stakkar deg! Det er i alle fall ikke noe saerlig. Nei, du har rett, det er bare a nyte det sa lenge det varer!

 

Haper du foler deg bedre snart! Hos meg i forste svangerskap - forsvant kvalmen like bratt som den kom da jeg passerte 12 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det håper jeg skjer med meg også, at kvalmen bare forsvinner brått!! Er det uke 12 som er gjennomsnitten for at kvalmen forsvinner? Håper det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner heller ingen ting, bortsett fra litt ømme pupper hvis jeg virkelig kjenner etter!!

 

Er 11+5 og har vært på ul i dag. Der var det en sprell levende bebis med armer og ben som gikk som noen trommestiker!!

 

Så det er sikkert like normalt å ikke kjenne noe som å være kjempesyk!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare litt ømme pupper, men har ikke kommet langt da. Når dere sier hvor mange uker dere er på vei regner dere fra siste mens da? Isåfall er jeg inne i min sjette uke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...