Sina73 Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Svigermor mener det er for sent å begynne med babysafe i senga ved 8 mnd alder og at vi burde ha begynt med det for lenge siden. Er det for sent? Han har jo ikke begynt å rulle rundt i senga før nå.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Nei syns ikke det er for sent jeg. Det er jo bare å prøve å se om det funker.
Vona Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Vi begynte med babysafe da eldstedattera vår var 8 mnd (mannen på butikken sa en burde begynne når ungen var 3-4 mnd...), og det gikk greit, det.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Hei! Jeg prøver ut dette nå (7 1/2) mnd. Tassen min har alltid romstert rundt i sengen, men i det siste har han begynt å rulle over på magen i løpet av natten :-(. Vanligvis er det ikke noe problem å legge ham, og han sovner med en gang. Men... han romsterer noe fryktelig, og jeg må legge ham tilbake til utgangspunktet flere ganger i løpet av kvelden og natten. Derfor ville jeg prøve ut Babysafe. Det gikk ikke så bra... Har hatt store protester i kveld. Han sovnet som vanlig, men våknet etter 2 timer. Så skrek han av og på i 1 time. Endte med at jeg tok den av... (jeg vet....burde ikke gitt meg, men, men).... Nå ligger han strålende fornøyd på tvers i sengen og småprater.... Skal prøve igjen senere i kveld eller i morgen.... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå