Gå til innhold

Da melder jeg meg ut dere....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei! Så dumt da JuneSus!

Be han betale for prevansjonen da! hihi...kanskje han ombestemmer seg!

Grin så masse du orker og drikk flaske med vin ved siden av!

Stooor trøsteklem til deg, håper du kommer kjapt tilbake!

Uffda.. Slag i tryne..

Ikke meld deg ut enda, kan hende han ombestemmer seg vettu!!

Har skikkelig vondt av deg nå altså..

Lykke til da, håper du kommer tilbake og at planene blir fort endret igjen..

*krysser fingra for deg*

mange trøsteklemmer til deg

Annonse

Jeg er så sint at tårene ikke klarer å komme engang... Jeg sa til han da kommer vi ALDRI til å få barn - det tar jo evigheter å bygge ett hus!!!!!! Så sa han hvis du har så sinnsykt lyst så får vi vel bare fortsette å prøve da.,.."!

Jævla idiot sa jeg, man er ikke alene om å lage barn!!!!!!!!!!!!!!!

Fuckings drittsekk

Jeg har ikke tatt pilla på 1.5 år, så er ikke den letteste oppgaven for meg, nei. Akuratt nå hater jeg han. Han har liksom vært så sinnsykt motivert og glad for at vi skal prøve også plutselig vil han bygge hus først!!!! Herregud.

Hater han nå assa, uff unnskyld at jeg syter, vet jeg er barnslig, men han knuste drømmen min skikkelig, med den ene setningen. Han har mast i 1,5 år, og nå som jeg ikke tenkewr på noe annet forandrer han mening, fan assa, vet ikke hva jeg skal gjøre. Hele verden bare knuses.

Han vil flytte nærmere jobben, og siden det er dyrt i oslo og han får billige byggemateriale vil han bygge selv. Det er tydeligvis viktigere enn barn.

Han mener jo at da har vi ett bedre utgangspukt til ett barn, men jeg prøver å fortelle han at vi har råd uannsett, men da vil han ha så lite tid til babyen når det er født og det vil han ikke.

Åååå, griner jeg nå,

Annonse

Noen ganger kommer menn opp med sånne påskudd som å bygge hus når de egentlig ikke vil men ikke vet hva de skal si.

Du virker veldig ivrig og hvis han ser det så kan det stresse han.

Hvis han nå ikke insisterer på å bruke kondom eller noe så ville jeg kanskje bablet om at han har sikkert rett, eller dere får ta det som det kommer, og så kan du heller ha esken med EL-tester i skapet på jobben og heller snakke med jentene her enn han om hvor mye du gleder deg.

Noen menn vil egentlig bare ha sex... :-) Og blir stressa av linken mellom sex og barn.

Du får bare prøve og se det positive i det. Tenk så deilig når dere får barn, og sitter der i nytt hus:) Ikke dumt å komme seg i hus før barna kommer. Ingenting er trassigere enn å flytte med små barn.

Så trenger det jo ikke ta så lang tid før huset står klart heller. Det kommer jo litt an på om dere har tomt da. Har dere det???

Forstår at er litt forbanna også, blir jo så innstilt på å få barn, når man først har begynt å prøve.

Lykke til med husbygging. Du får glede deg til å innrede barnerommet da vet du;)

klem fra

Ja, takk skal dere ha.. Han har kanskje rett, men.... Blir bare så forferdelig skuffet..... Får prøve å tenke positivt, men det er en her i huset som skal få bruke kondom fremover iallefall - skrekken hans. Han hater det ;-) Men men.. Må jo få lov til å straffe han litt... :-)

Legger meg jeg nå, blir trøtt av grining... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...